Inlägg från: Anonym (kan vara underbara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kan vara underbara)

Tål knappt sambons barn !!

Lärde du känna hans barn ordentligt innan du flyttade in och blev gravid?

Betedde de sig annorlunda då så beror det helt klart på att ni fått tillökning. Om de betedde sig likadant då (så visste du vad du gav dig in på). Om du inte kände hans barn tillräckligt. så gick ni alldeles för fort fram och därav detta beteende. 

Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 21:04:35 följande:
    9 månader, 7 år och 9 år. Morsan tog dom och flyttade 100 mil

Nä men jag har syskon jag heller inte känner men det rör mig inte alls så..

Du är inte rädd att det slår tillbaka på dig den dagen han ångrar sitt val? Om han är minsta normalt funtad så kommer han att ångra sig senare i livet.

Du är den som kommer få ta skulden för allt när den dagen kommer. Tänk på det.

Pope Joan II skrev 2019-02-07 12:31:45 följande:
    Hur tänker du att en kudde skulle försvåra en sådan sak?

Jag har väldigt svårt att tänka mig att det här skulle vara ett allmänt råd om hur skolan ska agera när det gäller en sådan här sak. Jag tror att många, förhoppningsvis majoriteten, inom skolan nuförtiden vet bättre än att skuldbelägga barn för deras sexualitet men från det till att låta dem fritt utöva den framför klasskamrater är steget både långt och orimligt.
    I det fallet handlar det nog inte om att utöva sin sexualitet, utan det fungerar ångestdämpande. Hur jag vet det? Jag gjorde ofta själv så som barn när jag blev slagen av min far.
Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!