• Fiona M

Tål knappt sambons barn !!

Anonym (Crazy Cat Lady) skrev 2019-02-06 02:13:38 följande:

FÖRLÅT! Det betyder att hon gnuggar snippan mot något

Varför ber skolan er ta med en kudde..?
  • Fiona M
    Anonym (Praktisk) skrev 2019-02-06 15:25:41 följande:

Det låter ju himla smart om en psykolog skall hjälpa barnen att hantera en styvmor som ser dom som tidstjuvar och en äkta mor som vill att dom skall byta kön ?

Och en pappa som... gör vad egentligen?
  • Fiona M
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 20:22:34 följande:
    Jag sover jättebra tackar som frågar! :)

Det är inte mitt beslut, han fick välja och han valde mig. Och jag är så nöjd så! Han tar hand om våra barn som en riktigt bra pappa så finns inget att klandra på när det kommer till dom
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 21:04:35 följande:
    9 månader, 7 år och 9 år. Morsan tog dom och flyttade 100 mil

Nä men jag har syskon jag heller inte känner men det rör mig inte alls så..

Så den här jättebra partnern och pappan skaffade alltså barn med dig och exet parallellt? Ja, det låter ju toppen.
  • Fiona M
    Anonym (Carina) skrev 2019-02-07 07:23:26 följande:
    Japp. Syrrans unge höll på så på stolen så hon fick sitta på en speciell kudde. Hon gick i sexårs och det är nio år sedan så det verkar inte vara ett nytt fenomen.
    Anonym (Carina) skrev 2019-02-07 12:09:26 följande:
    Tror snarare att det var för att försvåra för henne....

Med tanke på att fler har stött på det så är det kanske ett allmänt råd i hur skolan ska agera? Finns kanske någon lågstadielärare här som vet?

Anonym (Carina) skrev 2019-02-07 12:09:26 följande:
    Tror snarare att det var för att försvåra för henne....
    Fast det här var ju ingen specialkudde (finns det såna?) utan "en kudde" hemifrån...

Pope Joan II skrev 2019-02-07 12:31:45 följande:
    Jag tror att många, förhoppningsvis majoriteten, inom skolan nuförtiden vet bättre än att skuldbelägga barn för deras sexualitet men från det till att låta dem fritt utöva den framför klasskamrater är steget både långt och orimligt.

Precis.
Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!