• Canadasvensk

Tål knappt sambons barn !!

Wolfie13 skrev 2019-02-06 18:10:04 följande:
    Men du har ju fått mängder av tips! Du har svårt för barnen, men du skriver INGET om pappans insatser, vad gör han??? Han verkar ju just göra INGET.
    Det är väl klart folk på ett forum inte kan lösa din familjesituation, det är ju alla ni som är vuxna som måste reda ut detta! PAPPAN igen.

Så varför t.ex. är inte mamman anmäld för det hon gör mot det ena barnet?? 
    Vad är det för mer tips du vill ha?
    Om ett av barnen inte ens vågar gå på toa så skriker det ju av OTRYGGHET

TS läs och begrunda!
  • Canadasvensk
    Anonym (Svea) skrev 2019-02-06 17:53:00 följande:
    1, se till att pappan söker hjälp hos BUP hos den onanerande dottern.
    2, anmäl till soc det mamman utsätter barnen för, speciellt den hon vill byta kön på.
    3, sluta säg att din unge är "sååååå fin" i de andras närhet. (Om du gör det.)

Har inte soc blivit kontaktade av tandläkaren? Det borde de blivit.

Sen förstår jag dig, jag hade inte orkat leva i den vilda western som du gör!
    Andra bra tipset du fått i denna tråden!
  • Canadasvensk
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 20:22:34 följande:
    Jag sover jättebra tackar som frågar! :)

Det är inte mitt beslut, han fick välja och han valde mig. Och jag är så nöjd så! Han tar hand om våra barn som en riktigt bra pappa så finns inget att klandra på när det kommer till dom

Du är alltså en fullblodad narcissist!

Sen att han valde dig framör sina barn beskriver ju bara vilket ryggradslös mes-man du har träffat! Kräks

Så du skulle alltså förstå din man till 100% den dagen har lämnar dig OCH era barn!?

Fy fan säger jag! Det finns en särskild plats i helvetet för sånna ego människor som dig och din man.

• Canadasvensk
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 22:45:09 följande:
    Nja alltså det är ju hans val isf, inte mitt eller barnens så det kan jag ej uttala mig om. Tar han det beslutet så finner jag mig i det eftersom jag inte kan påverka hans liv alls.
    Men i inlägg 79 (plus några andra) så sa du:

Jag skulle aldrig bli tillsammans med någon som hade sina barn varannan vecka. Så därför avstod jag om han inte gav upp dom och det gjorde han. Så nu har vi egna. Inte svårare än så.

Nä du hade absolut ingen påverkan av han val!

Spelar ingen roll, du är en sjuk, själviskt narcissist och din man en hjärtlös toffelhjälte!

TS - förlåt att den här personen får så mycket plats i din tråd men jag får väldigt svårt att hålla käften när jag läser sånt här... Skrikandes
  • Canadasvensk
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 23:27:24 följande:
    Har själv blivit övergiven som barn så ja, vi blir nog rätt skadade men det är ju inte mitt problem.

Uppmärksamhetskåt är jag ej, ville bara ge ts tips eftersom hon inte stod ut med bonusarna.
    Då förstår jag bättre! Ungefär samma som att pedofiler ofta har blivit utnyttjade själva som barn. Det blir liksom "normalt" då i deras värld...

("Ohgud" - det är inte normalt!)
Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!