• Anonym (va)

Tål knappt sambons barn !!

Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 17:22:38 följande:

Varför skaffade du barn med en karl vars barn du redan inte tyckte om?

Det gjorde jag också men det var efter han fick valet mellan mig och hans ungar sedan innan.

Grattis ts! Du har verkligen gjort en dundertabbe! Anmäl till soc för hennes tänder och onani och könsmanipulation!

Din karl valde alltså bort sina barn, är det så man ska tolka det? 
    Fruktansvärd människa isf
  • Anonym (va)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-02-06 19:55:09 följande:
    Makalöst dåligt av din man att ge upp sina barn. Och hur kan du sova om natten efter att ha ställt och fått igenom sådana ultimatum? Och varför skriver du om detta förfärliga i denna tråd? Det känns ganska OT. 
    Vilka människor det finns alltså :( hur kan man överge sina barn, och en sån man vill nån skaffa nya med...
    Bland det värsta en människa kan göra, sk-ta i sina barn.
  • Anonym (va)
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 20:23:20 följande:

Absolut inte. Ts skulle må bättre och barnen skulle må bättre om dom inte hade en styvmor som inte tålde dom. Win win

Tycker du inte det är det minsta märkligt att en förälder en dag bara säger hej då till sina barn för gott? Skulle du kunna göra så själv?
  • Anonym (va)
    Anonym (Ohgud) skrev 2019-02-06 23:27:24 följande:

Har själv blivit övergiven som barn så ja, vi blir nog rätt skadade men det är ju inte mitt problem.

Uppmärksamhetskåt är jag ej, ville bara ge ts tips eftersom hon inte stod ut med bonusarna.

Men känner du verkligen inget för barn som blir övergivna, du är ju själv förälder? Bör inte barn vara en mammas och pappas första prio, alltid?

Hur kan det någonsin bli ett tips att så gravt svika ett barn?

Jag har svårt tro att din familj mår så bra om en sån stor bit av omtanke för barn, oavsett vems det är, saknas hos er bägge.

Om ert hus brann skulle pappan väl endast rädda sig själv då gissningsvis. Nåt är felmonterat i skallen liksom...
Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!