Skaffa barn, låg inkomst. HJÄLP!
Fy vad negativitet det var här! :o
Enligt ditt inlägg kan jag se och känna din enorma barnlängtan, har själv varit i din sits. Självklart vill man ha allting så bra som möjligt för bebis, och en stabil inkomst. Men livet händer ju av en anledning, och detta kanske är din mening med det hela just nu?
Med tanke på din ålder så skulle jag definitivt säga KÖR. Man vet aldrig hur lång tid det tar och eftersom ni har en sådan stor längtan (och vill ha många barn) så skulle jag definitivt chansa att i alla fall försöka om jag vore ni!
Din man har ändå 2 jobb, och du har i alla fall någon form av inkomst. Man får prioritera vilket sorts liv man vill leva, vill man ha det lyx i livet i form av ett fullt bankkonto eller vill man ha det fullt av kärlek ifrån barn med lite mindre pengar på kontot? :) Jag föredrar det sista ;)
När jag själv blev gravid så var jag sjukskriven pga utmattning just som du. Mitt barn var det som räddade mig, den enorma kärleken <3 absolut tufft men ingenting jag ångrar för det läkte mig <3 Vi lever knapert här hemma och nu har vi två små till.., min man har fast heltidsjobb med en ok lön och jag fp. Allt går om man vill och saker löser sig ALLTID längst vägen. Tycker inte du är Naiv som ovanstående skrev utan snarare visar på ansvar då du väljer att fråga folk om tips och så här och visar din oro inför framtida ev familjemedlem. Köp mycket begagnat så kan du spara massa pengar! Både bra för miljön och plånboken. Vi köper och köpte nästan enbart beggat, förutom babyskydd pga säkerhet.
All lycka till er & Hoppas på bebis <3