Anonym (Kemi) skrev 2019-02-09 11:19:09 följande:
Du förklarar det som syns, handlingar. Ts frågar hur det känns?
För mig känns det helt galet skönt, lika naturligt som onaturligt. Just i stunden vill jag nog bara krypa in under hens kläder och känna varm nära hud. Jag har otroligt svårt att hålla mig ifrån hen, jag tar gärna lite diskret och söker mig nära. Skojar mycket.
Vi trivs tillsammans och har ganska lik humor. Jag tror vi underförstått har förstått varandra och därmed att attraktionen är ömsesidig. Låter lite skumt, men ja personen känns som en gammal vän som alltid har känt mig eller något sånt. Jag märker också ganska snabbt när det är något som inte står rätt till, då vill man bara ge en kram eller nått men det går ju inte.
När vi skrev mycket så hade vi ett fint flyt även i texten, ganska lika på något konstigt sätt. Fast ändå inte, svårt att sätta ord på det. Vi är ett fint komplement som kan muntra upp den andra, MEN kanske även sänka ner den andras mående.. mindre bra det sista dock.
Vet inte om ts bara frågar om hur det känns...men håller med om att det är oändligt mycket mer intressant än de yttre handlingarna.
För mig så känns det också helt galet skönt, kan få svårt att hålla fokus ibland på det jag borde göra, att koncentrera mig på mitt jobb. Är en fysisk person och gillar kroppskontakt, kramar gärna om kollegor/vänner speciellt när något gått bra men med hen så gör jag inte så. Aktar mig nog för det eftersom jag såpass gärna skulle göra det, det känns som om att jag inte skall passera den gränsen. Men visst, vi håller oss extra nära varandra på ett sätt som jag inte gör med andra.
Mm, är helt säker på att vi vet var vi har varandra - det känns underförstått. Har fått försiktiga kommentarer från andra nära mig som luskar lite om det här med, så det syns utåt för dom som är observanta. Precis, som någon man har känt länge fast det har vi inte. Men det brukar vara otroligt likt när vi jämför olika saker vi har gjort, förstår inte helt hur vi oberoende av varandra gjort såpass lika val och tycker samma. Eftersom det inte alltid är de vanligaste valen osv.
Varför kan du inte ge hen en kram när det verkar behövas, är det att passera en gräns?