• ALLIEVERDO

    Tips på poddar med livs historier e, dokumentärer eller brott. Sv eller eng.

    Hej,

    Jag söker bra poddar att lyssna på när jhag arbetar.. Just nu ha rjag lyssnat igenom de flesta p3 dokumentärer. Tycker det är jätte intressant med historier som hänt. Katastrofer å allt.

    Vet ni fler svenska poddar i den stilen? Behöver inte vara svenska kan gärna lyssna på engelska amerikanska.

    Även vanliga livs historier eller kriminal.

    Sådant som får mina tankar på annat helt enkelt.

    Har faktiskt lyssnat på Wistam och wahlgrrn. Lättsamma med intressanta ämne..

    Fler förslag?

  • Svar på tråden Tips på poddar med livs historier e, dokumentärer eller brott. Sv eller eng.
  • ankans

    Har också lyssnat på de flesta P3 dok. Kan tipsa om att även P1 och P4 har dokumentärer. Inte alla lika dramatiska men intressanta ändå.

  • Aaarrr

    Jag gillar framgångspodden, intervjuer med alltifrån skogsmunk som fått als till Paolo Roberto från gangster till sitt liv idag eller dagny 105 år!

    Många intervjuer fokuserar på kunskap, framgång etc men långt ifrån alla!

    Varje avsnitt finns som lång eller kort version!

  • Aaarrr

    Å Rättegångspodden! De första avsnitten är riktigt bra, inte hunnit med så många än dock...

  • jrockyracoon

    Mordpodden - bäst, kastar mig över de få avsnitt som kommer ut.
    Verkligheten i P3 - intressant om allt möjligt, finns många avsnitt att välja mellan.
    Seriemördarpodden - Helt okej, när man är på det humöret.
    Skilsmässopodden - Tycker den är väldigt intressant, handlar lika mycket om relationer och förhållanden som om skilsmässor.

  • ALLIEVERDO

    Tack för tipsen.

    Finns de flesta i typ podbean?

    Behöver kunna ladda ner dom då wifi fungerar dålig på jobbet.

    Nån som vet nån engelsk merikansk podd med dokumentärer? När man kyss at slut på de svenska haha

Svar på tråden Tips på poddar med livs historier e, dokumentärer eller brott. Sv eller eng.