• jenn79

Jag använder ofta röda och rosa nyanser (fluid chalk) Jag hart några bruna nyanser oxå och blå
    Ibland tycker jag det är så svårt att komma igtång at använda fluid chalk, Hur använder ni era?? *nyfiken*

Trollmossan: Kul med första paketet!!! Jag använder oftast klistermärken, men skriver ofta på fri hand. Önskar jag tog mej i kragen och använde mina stämlar mera!!
    Jag vet att Jen82 skriver ut på datorn, ska försöka med det jag med.
    Är oxå nyfiken på hur andra gör

• jenn79

Bitte: vinkar tillbaka *vink vink*

Mystjejjen: Låter som albumet kommer bli superfint!!!

Nu så MÅSTE det alltså åkas till CO för att shoppa akrylfärger

• jenn79

sussieb: Nu är jag här och härjar Ska dock inte på mässan.

Loppan: De tuberna ska jag jag spana in 12ml räcker ju ett tag ändå. Man använder ju inte så mycket åt gången ;

Jag har oxå fått mina papper från houseofpaper idag (sambeställde med jen82) Så nu ska det scrappas, men vi fuskade lite under dagen och började (UTAN det nya).

Fnyz: Betalade med VISA kort. Inga problem!!

Theodoriz: Jag har ännu inte gjort det, men det ska inte vara några problem alls att skriva ut på datorn.

Nu har jag äntligen fått ALLA mina bilder som hör till julen och PAPPER!! Och nu ska det göras ett 6*6 album från Emmas första jul

• jenn79

Billabong: Ursnygg Gillar idéen med att klippa ut blommorna som du gjort (har oxå samma papper) Så det tänker jag låna!!

• jenn79

Bitte; Ursnugg Det var snyggt med allt det gula. Det passade jättebra till korten. chalkat kanterna på blommorna skulle iofs oxå passa, men jag tycker ändå det blev bra, de blir mer "framhävda" på det viset. Lite större kontrast mellan blommor och papper så att säga. och jagtycker personligen det är ursnyggt

tr3z: Hmm, fick mitt paket häromdagen, låg inget papper i lådan, men man får en orderbekräftelse på datorn när dte skickas iväg vad den innehåller.

• jenn79

Bitte: Kan var akul att göra annat oxå , ska börja på min/emmas (se vems det blir..) Lilla album om julen , iofs är hon med på bilderna, men det blir JULTEMA på allt

Efter allt pratande om akrylfärger på CO så var jag där idag och shoppade, både färg och en dymo *suktat länge* Men nu har jag en

Ska sätta mig nu scrappa lite

• jenn79

skumpis: Jag fick mina papper på ganska precis 2 veckor från houseof paper!!!
    Dymo, jupp en gammal hederlig variant (en som man får skruva fram bokstäverna på ) Men den kostade 69:- Och det var ett rött märkband i den, sen kostar märkbanden 39:- för två st. (köpte en förp rött och en blå).

Kul att du börjar komma igång igen med scrappandet, min shoppa är MINST lika kul, och när man väl shoppat upp sig på nytt är man redo igen för scrapping

• jenn79

Cheri: Jen82 ska gå, och jag funderar på att gå (trots att vi ska på stor fest på em) Och jag har isf med mig min skrutta på 5 månader

• jenn79

Marajja: 12*12 är 30,5*30,5  Och då blir 4*4= 10*10 och 8*8= 20*20

Svar på tråden Scrapträsket