• jenn79

Kikat in hos fler av er och alla är så himla duktiga !!!!!!

Har iaf lagt ut nya LO´s i galleriet, Gärna ris och ros Finns alltid saker man kan bättra på

• jenn79

Tacklar alla som tittar in på mina LO´s kul med komentarer på det jag gjort!! Ska kika in hos alla sen, när min tös vill samarbeta :-d

• jenn79

Smart att ta disksvampar att dutta med , satt med pensel, och det var ingen höjdare

• jenn79

jag har vit chalk, men har bara använt det en gång till stämpla på rosa papper . men sen tog ideérna slut.

sagomamma: vad har du för planer fin din vita chalk??

liinda: välkommen in i scrapträsket

• jenn79

Vilka bra förvaringstips ni delar med er abv , jag anvädner små/ståra platslådor , funkar iofs rätt bra. har några "sortiment"lådor oxå... Men de fylls ju snabbt

Billabong: Vad bra paketet kom till rätta

Bitte: , sur gubbe du har till postis , men jag får oxå vackert gå och hämta på posten mina saker...

Ska börja med utmaningen idag , har lite idéer, se om det funkar

• jenn79

Mella72: Ingen aning Det har inte hänt mej... vad använde du för lim??
    Jag sätter fast mina paper medfortlappar... Men någon annan kanske vet??

• jenn79

ni som har köpt månadspaket... Är ni nöjda med dom? , Jag älskar att shoppa loss på olika  scrapsidor , men ibland skulle det vara kul att få papper och dekorationer jag i vanliga fall inte skulle köpa

ang olika storlekar gör jag mest i 12*12 och i postbound album, men har gjort ett litet  1 6*6 från vårt bröllop, som står i hyllan
    Ska göra ett till från julen oxå. Men jag tycker det är så svårt att få plats på de små sidorna , Tips!!!!???

• jenn79
    Billabong: Jag kör med hammare Låter lite men funkar utmärkt, du sätter den bulliga/mjuka rundade sidan uppåt (där du har dekorerat och så). Vänder pappret och bankar fast (använder verktyget du har) sätter den i "hålet" och bankar med hammaren.
    Jag brukar först göre ett hål där jag vill ha min, innan jag bankar, lättare att få den på plats då.

Undrar om du fattar!!???
  • jenn79

Är det någon som vet vart man kan köpa en "sån där" skrivare som "stansar" ut bokstäverna åt en Om ni fattar vilken jag menar

• jenn79

Cia: Jag sk aköpa jag ska köpa :-d *hoppas jag OM inte maken ändrar sig *
    DEt är ju inte SÅ dyrt

Visst är dte kul att se att man utvecklas hela tiden , det känns roligare att hålla på, Nu när man vågar mera och så

• jenn79

Oj, den länken blev jag iaf superi,pad av Riktigt duktig!!!

Någon som vet om man kan köpa 6*6 album?? Gör et tfrån julen, och vill gärna att det förvaras bra!

• jenn79

Sagomamma: Fubbigt Snygg är den iaf Och grymt avis oxå

*Går å spanar in hon mamma i småland*

• jenn79

Cia: Ja gtycker definivt att du ska göra en LO utan kort Ska bli spännande att se resultatet

Blue Vapor: Shoppa på

Nu ska här beställes en WISHBLADE *hoppas bara de kommer i leverans de närmaste åren eller så

Jag behöver oxå hjälp!!

Ska scrapap ett minialbum i 6*6 från min makes farmors 90-årskalas. Har inga bra papper (så det måste handlas) Någon som har ett bra förslag på en serie, gärna med lite blommor och lite "tantigt" Men ändå fräckt Eller nåt sånt!!

• jenn79

tr3z: Då är den på väg till dej nu Så om ca 1 vecka borde du ha dina saker

• jenn79

Urban Lily är min nya favvis serie på papper men basic grays babygilr är inte sådum den heller

• jenn79

Håller med alla ni andra!! Riktigt snygg är den

tack för tipsen på pappren.. Nu ska här bara bestämmas VILKA det blir att inhandla

Svar på tråden Scrapträsket