Inlägg från: Johannapanna |Visa alla inlägg
  • Johannapanna

Scrapträsket

Hej alla!
    Jag har köpt en Fiskars hörnstans med hjärtan idag. Nu när jag skulle prova den så är den jäääääättetrög att trycka ner och den fjädrar inte upp alls av sej själv, utan jag måste trycka upp den med ett verktyg. Ska det verkligen vara så?? Känns inte som jag kan använda den alls nu. Nån som har några tips? Den kostade ändå 100 spänn så jag vill ju gärna kunna använda den...

• Johannapanna

Hej hej! Nån som vet var man kan hitta info om vad som hände i Sverige/världen ett visst datum? Tänkte ha det i babyalbumet.

• Johannapanna

Cia: Tack så mycket! Det stod dock inget om just "mitt" datum. Kan man se på tex. Expressen.se vad de hade för nyheter ett visst datum?

• Johannapanna

Var hittar man skisser att scrappa efter?

• Johannapanna

Oj, jag får nog öva lite innan jag deltar i en utmaning. Är extrem nybörjare. Vad är det för skillnad på olika skisser? Alltså, finns det olika typer av skisser?

• Johannapanna

Jo79: Jo Cheri frågade vad jag ville ha för skisser och då fattade jag det som att det fanns olika typer av skisser. Som sagt, jag är nybörjare.
    Är det nåt särskilt man ska tänka på när man använder sej av skisser?

• Johannapanna

Jo79: Finns det angivet på skissen vad man ska använda för material eller väljer man fritt?

• Johannapanna

Jo79: Tack för alla tips! Håller på och samlar på mej lite papper och dekorationer, så snart kan jag börja skapa!

• Johannapanna

Nån som har gjort en LO på sin graviditet, alltså på magen och som vill dela med sej? Skulle behöva lite tips och inspiration för att komma igång.

• Johannapanna

Annika: Hmm, jag är nog lite korkad, för jag hittar ingen LO i hennes galleri...

Svar på tråden Scrapträsket