Scrapträsket
Vilka fina mag-LO's ni har gjort! Hoppas jag också kan åstadkomma nåt bra så småningom.
Vilka fina mag-LO's ni har gjort! Hoppas jag också kan åstadkomma nåt bra så småningom.
Pyret: Oj, vad fin den är! Vilka vackra färger!
Nu blir det många frågor om fluid chalk. Jag undrar vilken färg man ska satsa på som första färg. Beror det på vilken färg papperet har eller ska man matcha det med fotot man scrappar?
Sagomamma: Tack så mycket! En fråga till: finns det något som hindrar att man köper begagnade fluid chalks? Blir de gamla eller torra eller liknande?
Okej, då köper jag nya. Vad är det för skillnad mellan torra chalks och fluid chalks?
En praktisk fråga: Scannar ni era lo:s eller tar ni kort på dem för att få in dem i datorn?
Edma: Vilken fin LO! Jag är jättenybörjare och försöker lära mej så mycket som möjligt av er andra och jag undrar hur du har gjort bokstäverna. Har du stämplat dem?
BV: Oj det var hårda ord. Men intressant att höra. Jag är också ute efter en bra bok om scrapbooking, så alla åsikter är bra att få.
Jen82: Vad beställde du ungefär och vad blev det för fraktkostnad på det?
Hallå alla duktiga scrappare! Jag har några svartvita bilder som jag tänkte scrappa. Är det nåt särskilt som ni tycker man bör tänka på vad gäller färger, material mm när man scrappar svartvitt?