Inlägg från: Ellisen |Visa alla inlägg
  • Ellisen

Scrapträsket

Jag är en riktig nybörjare på denna underbara hobby, så jag måste verkligen säga hur imponerad jag blir av alla era fina LO:s ni gör! Snyggt jobbat tjejer! Jag blir jätteinspirerad när jag tittar på alla era fina sidor!
    Godnatt allihopa!

• Ellisen

jag håller på att göra en "älskad dotter" LO, och undrar om det är någon som har en fin dikt som man kan använda...? Eller sångtext kanske?

• Ellisen

hej på er!!
    Nu har jag lagt in min 2:a,3:e och 4:e LO. Kika gärna in och säg vad ni tycker
    Ha en bra helg allihopa!!

• Ellisen

Tjena tjejer!!
    Jag är här inne varje dag och kikar på era fina LO:s ni gör, och blir så imponerad!! Själv väntar jag på en beställning från scrapaddicted, har beställt massa papper Men jag känner inte att jag har några "roliga" kort att scrappa med just nu, så jag får väl ta och vara papparazzi-fotograf på dottern
    Ha en bra dag allihopa!!

• Ellisen

jag har scrappat i någon månad, och man vill ju bli lika duktig som "alla andra" på EN GÅNG! Ni är ju så bra!

• Ellisen

Cheri: Hoppas att det blir bättre snart med mjölkstockningen... Vilken underbar LO du har gjort!

• Ellisen

jag tänkte köpa fluid chalk för första gången, och vilken av dessa två skulle ni helst köpa? chestnut roan eller Dark brown? Eller rekommenderar ni någon annan?

• Ellisen

jag har sån brist på fantasi just nu, så nu tar jag mest efter er duktiga scrappare... fler som har idétorka?

• Ellisen

tjena tjejer!!
    Nu har jag lagt in två LO:s i mitt galleri. De är gjorda efter skisser, för min fantasi är inte den bästa just nu... men säg gärna vad ni tycker om dem
    Ha en bra dag!!

Svar på tråden Scrapträsket