Inlägg från: Ellisen |Visa alla inlägg
  • Ellisen

Scrapträsket

ååå, nu har jag fyllt i en beställning på scrapaddicted... över 30 papper (mycket för att vara jag...) tycker inte alls att jag har några "roliga" papper hemma... men har ändå liiite ångest, har egentligen inte riktigt pengar till det här nu... har inte skickat iväg beställningen än.

Min sambo kommer bara att skaka på huvudet när han ser att jag har beställt ännu mer scrapgrejer

• Ellisen

liiite ångest, men det kommer att vara bortglömt när papperna kommer
    Men nu måste jag framkalla lite nya kort också, så jag har något att scrappa med

• Ellisen

skumpis: men när du kommer till kassan ändras frakten till 44 kr, det gjorde det i alla fall det för mig.

• Ellisen

så där ja, nu har jag skickat iväg kort på framkallning! Så i slutet av veckan är det dags att scrappa igen...hoppas bara att mina papper som jag beställt också kommer i veckan

• Ellisen

tr3z: kolla med www.expert.se

De har någon variant på kort där du får fyra småbilder istället för en stor (10x15). Men då blir det ju fyra bilder av samma motiv, och det kanske du inte vill ha?

• Ellisen

Åååå nu har jag fått hem mina papper från scrapaddicted! Nu fattas det bara lite nya kort som jag ska hämta i morgon! Längtar!

• Ellisen

här är en till som tackar tr3z för att du la ut alla gamla skisser Behöver lite inspiration!

• Ellisen

håller på att göra en kusin-lo, och letar efter någon dikt som handlar om just kusiner... någon som har några tips om var jag kan hitta det?

Var inne på någon sida för ett tag sen där man kunde köpa vykort med texter på, och hittade massa dikter där, men kommer ju självklart inte ihåg den sidan...

Alla tips tas vänligen emot

• Ellisen

Pam Pam83: Tackar!!! Det var precis den adressen jag letade efter!

• Ellisen

gokväll på er!!
    Nu har jag lagt in tre nya LO:s i galleriet, så titta gärna in och tyck till Jag har haft dåligt med fantasi på senaste tiden, så jag har mest gått efter skisser...

• Ellisen

tack för alla snälla kommentarer om mina nya lo:s!!

• Ellisen

Hallåj!!
    Nu har jag lagt in en ny lo i galleriet, så kika gärna in och risa och rosa

• Ellisen

BillaBong: å, tack vad glad jag blir!!!

• Ellisen

jag kan väl inte riktigt ta åt mig äran för själva utformningen på LO:sarna, eftersom jag har gått ganska mycket efter andras skisser...

• Ellisen

tack gulliga ni för alla snälla kommentarer om min nya lo!!

• Ellisen

blommig:de allra flesta använder fluid chalk som man "drar" längs kanterna

• Ellisen

nu har jag lagt in en ny LO i galleriet (bakom mina solglasögon) Kika gärna in

Svar på tråden Scrapträsket