Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket

Hej tjejer! Nu har jag ÄNTLIGEN lagt ut en LO. Har hållit på med några olika de senaste dagarns, men p.g.a. olika slags trubbel har jag bara hunnit göra klart ena v dem. Den är dessutom i svart-vitt. Det blev lite snett fotograferat, den är nog rak på riktigt

Hur gör ni när ni fotar er LO:s? Om man använder blixt lyser det ju alltid upp foton och använder man inte blixt blir bilden suddig. Svårt!

Kika gärna in och säg vad ni tycker. Jag är en ganska "stilren" person, så mina LO:n kommer antagligen att vara ganska strikta. I alla fall så här i början, innan jag vågar ta ut svängarna lite mer.

• Amelié77

Tack Cia! Ja, det mönstrade pappret är vellum. Hade lite problem att fästa det först, jag satte lim och det blev ju inte snyggt. Satte istället sån där "rollertejp" (vet inte vad det heter) och det verkar ju funka hyfsat.

• Amelié77

Tack alla ni som kikat på min första LO och skrivit fina ord i min gästbok. Det sporrar mig...

• Amelié77

Godmorgpn tjejer! Har alla sovmorgon idag!
    Jag har lagt in 3 nya LO i galleriet, under starka bilder. Blev lite strul med bokstäverna i Wedding. När jag närmade mig slutet av ordet insåg jag att slängen på bokstaven g skulle hamna utanför sidan, så jag var tvungen att göra en lite sväng uppåt. Inte det mest lyckade, men ibland får man ta till nödhjälpslösningar
    Nu ska jag försöka scrappa lite till, bäst att passa på då maken är på jobbet.

• Amelié77

Här är en till som inte fattar scrappiz-sidan. Jag lade in min första LO där igår, fattade nada av vad jag gjorde. Har man inget eget galleri där? Allt bara liksom försvann i tomma intet...tror jag ska hålla mig till FL som är betydligt mer välstrukturerat

• Amelié77

Finta - jag är registrerad där, men var hittar jag mitt personliga galleri då? Jag har, som rastom32, bara hittat det allmänna galleriet.

• Amelié77

Jag har shoppat loss i två ilka nätbutiker förra veckan. Hoppas på paket nån dag snart. När jag köpte papper tänkte jag bara på vad som är snyggt, inte på vilka foton de ska passa till.

• Amelié77

Åååh, idag fick jag en bunt papper från scrappics. Hann bara öppna och bläddra igenom dem innan jag var tvungen att åka till jobbet. Sååå fiina! Längtar tills jag får sätta igång och scrappa med dem.

Svar på tråden Scrapträsket