Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket

I mina album är skruvarna rätt långa så det går att sätta in minst 20 extra fickor förutom de 10 som finns där.

• Amelié77

Finta - är det både små och stora bokstäver eller är det blandat (så att vissa är versaler och vissa gemener)? Tyckte det var svårt att se på den lilla bilden....

• Amelié77

Okej! Hur använder man dem då? Alltså du menar att man skriver typ första bokstaven i ordet med en stämpel? Vad skriver man resten av ordet med då? Mindre stämplar eller nåt annat? *Frågvis*

• Amelié77

By the way, vad är Boshers? Såg att vixxxansscrapbooking säljer såna, finns under dekorationer. Jag fattar inte vad det är, speciellt snygga var de ju inte heller

• Amelié77

Jag har inte ens nån skärmaskin...Vad använder du den till? Känns som om det är en dum fråga, men jag kan inte komma på vad jag skulle behöva en sån till...Men om du upplyser mig kanske jag ser mig tvungen att införskaffa en sån manick.

• Amelié77

Ahaa, det kan ju faktiskt bli snyggare om man har raka kanter...
    Men alla som jag sett är typ A4 format och då går det ju inte att skära 12x12 papper. Var har du köpt din? Nu *måste* jag ju ha en...

• Amelié77

kaksmulan - skriv gärna här när du har varit till Krumelur. Jag bor i Vasa (Finland) och ska till Umeå om en och en halv månad, så det vore kul att veta vad du tycker om butiken.

• Amelié77

Jag håller med Cheri. Tycker inte det är samma sak. Men det går ju att starta en egen utmaningstråd för dem som scrappar digitalt.

Svar på tråden Scrapträsket