Inlägg från: Lioness |Visa alla inlägg
  • Lioness

Scrapträsket

Hej igen!

Tidigare i nån av alla trådar vi har skrivit i så tipsade nån vänlig själ och en sida med scrappade recept, jar har tyvärr tappat bort adressen och är inte så jättesugen på att leta igenom alla trådar...

Skulle bli jätteglad om nån kunde slänga ut adresserna här igen, hittar inget när jag söker på goggle... *suck* Får väl söka på engelska antar jag...

Kram Lioness

• Lioness

Puffar lite på min fråga om scrappade recept, nån som vet nån sida med layouter!?

Lioness

• Lioness

Hej, jag behöver hjälp!!!

Jag har 3 halvt färdiga layouter i mitt galleri som saknar rubriker (namnet på recepten). Det står helt still i hur jag ska göra; vilket typsnitt, färg, form m.m.
    Kladdkakan har haft en rubrik tills jag upptäckte att jag stavat Kladdkaka med bara ett D... *suck*

ALLA förslag är välkomna!!
    Jag har tyvärr inga stämplar så det kan jag inte använda mig av.

Snälla, hjälp mig!

Lioness

• Lioness

Finta - receptsidorna är 16,3 * 25 för att var exakt. *ler* Dom sitter fast i en ringpärm, en receptbok med tomma blad med andra ord.

Har du något bildexempel på det där med typsnitt i fyrkanter?Skulle vara kul att se irl.
    Jag ska kolla upp dom där typsnitten,låter intressanta!

Jag har anmält mig till en sån där receptswap, men vet inte om det är den som var full, får se om jag kommer med, skulle vara kul!

Lioness

• Lioness

Finta - kul, jag kom med i en grupp, men hur funkar sånt här... ?!?

Lioness

• Lioness

Hej igen!
    Var hittar jag receptswapparna? Är det i medlemslistan...? KÄnner mig något trög idag... *ler*

• Lioness

Svenskengelsk - hej, såg att du in LO har gjort rutor av en bild. Klipper du bara itu bilden och lägger dom en bit ifrån varandra eller hur gör du? *nyfiken*

Lioness

• Lioness

En liten fråga till er som göra gravidalbum och bebisalbum...

Hur gör ni när ni får fler barn? Kommer ni vara lika "duktiga" och scrappa till alla era barn? Den tanken har slagit mig... Nu när man "bara" har ett barn har jag ju en del tid över, men sen är nästa och kanske 3:e barnet kommer lär tiden vara knapp tyvärr.

Hur tänker ni göra?

Lioness

• Lioness

Puffar min fråga....

Jag har sett att flera, bla Svenskengelska har gjort rutor av en bild. Klipper ni bara itu bilden och lägger dom en bit ifrån varandra eller hur gör ni?

*nyfiken*

Lioness

• Lioness

SvenskEngelsk - det är klippa och klistra som gäller med andra ord...! Jag får pröva mig fram, tack för ditt svar!

Kram Liones

Svar på tråden Scrapträsket