Scrapträsket
Så, nu är det två färdiga layouter i mitt galleri: Kladdkaka och Ost- & örtbröd.
Välkomna in och ta en titt!
Lioness
Så, nu är det två färdiga layouter i mitt galleri: Kladdkaka och Ost- & örtbröd.
Välkomna in och ta en titt!
Lioness
2xA - nope inga Plus-grejer alls, låter mycket skumt!
Är det någon annan här som har problem att komma in i mitt krypin?
Vet tyvärr inte vad det kan bero på, nån annan som har nåt tips?
Lioness
Så där, då var layout nr 7 på plats i galleriet, denna gången morotskaka. Välkomna in om ni vill!
Lioness
Nu ligger gårdagens layout i galleriet, det blev bondkakor denna gången. Riktigt nöjd måste jag säga, men det var lite pilligt!
Lioness
Hej!
Med vad applicerar ni våta respektive torra chalks? ANvänder ni fingrarna, tops eller vad?
Lioness
Hej, jag behöver tips å inspiration! Jag ska göra 2 gratulationskort till två 30-åringar, men hur...!?!
Alla idéer är välkomna!!
Kram Lioness
Hej!
Igår fungerade min skrivare utan problem, kanske lite påbörjan till att det svarta börjar ta slut, men annars inga problem
Idag eller just nu när jag ska skriva ut blir det ingenting! Jag hör hur skrivarhuvudet (?) far över pappret men det blir inget... MEN när jag gör tester och dom skrivs ut så blir det både färg och svart!
Jag har prövat att skriva ut andra dokument men inget händer, vad är fel!?!
Patronerna är nya och bör inte ta slut än, speciellt inte när det skriver ut i färg. Och den säger inte heller ifrån att färgen är slut.
Vad kan jag göra? Nån som vet?
Lioness
hej hej, ville bara bli det 1000:e inlägget! *ler*
Skumpis - ett annat sätt är att skriva ordeti wordart, finns i word. Då kan du spegelvända ordet. Så brukar jag göra då jag inte kan vända på annat sätt.
Lioness
Hej!
Jag har nu lagt in 2 födelsedagskort som jag ska skicka iväg till två 30-åringar. Ta gärna en titt och säg vad ni tycker!
Lioness
Nån som är bra på skrivare här?
Min behagar bara skriva ut en del av dokumenten...! *suck*
Jag ska kontakta Canon support imorgon, hoppas den inte är trasig igen, är ju beroende av min skrivare!
Lioness
Jahapp, då får man lämna in skrivaren på lagningen igen då...! *suck* Det var ju inte länge sen den var inne på lagning juh. Troligen är det skrivarhuvudet som krånglar, den vill inte skriva ut svart iallafall...!
Får se om det tar 2 månader att laga den den här gången också!
Lioness
Hej hej!
Oj det var länge sen jag var här inne och skrev, men jag har inte glömt er! *ler*
Jag är på jakt efter ett himmelsblått papper, har letat överallt!!! Är det nån här som kan tipsa om en bra affär där de har vackra blåa papper! Börjar bli desperat!
Alla tips är välkomna!!!
Lioness