• Jen 82

Scrapträsket

Hej tjejer!

är här inne ibland o kikar på era tips och även i era gallerier för inspiration, är nybörjare och funderar på att lägga upp mina alster, men vilket är bäst om man vill lägga ut bilder på sina LO's i galleriet och på scrappiz? Ta ett foto eller scanna? Och hur gör man om man scannar för att få med hela 12*12 pappret?

• Jen 82

Usch vilken prestationsångest man fick nu när man såg fiffis alser, huah vad ruggit bra! Så konstnärligt! Där har man nått att sträva emot!

• Jen 82

Sitter o klickar på houseofpaper.com, är det ett bra ställe att handla från? Får man sakerna snabbt?

En annan fråga, är prima flowers omåttligt populära, finns ju ingenstanns ju?!

• Jen 82

Min tvååring är alldeles saligt förtjust i primablommorna, när jag var o bytte på lilleman så lyckades hon klättra upp på skrivbordet och skruva av locket på primaburken o satt på golvet omgiven av blommor när jag kom tillbaka. O säger bara "fina mamma, titta fiiiina blommor" En framtida scrappare kanske

• Jen 82

en fråga från en stämpelnovis, hur exakt använder ni foamstamp alfabeten, dom är inte monterade på ngt vad jag förstår, kan man anv dom bara som dom är el köper man ngt till o monterar dem på??

• Jen 82

36:- för 10 st plastfickor på panduro, men jag vet inte hur bra de passar med andra album ...

• Jen 82

snysop: synd! Har sånna till mina albumlösa LO's, tills jag investerar i ett album, kanske blir det ett panduroalbum då ...

• Jen 82

Nu har jag lagt upp mina LO's i galleriet, kika gärna in o säg vad ni tycker, själv tycker jag ofta att mina är lite stela, men jag vet inte hur jag ska mjuka upp dom . . .
    Välkommna in i alla fall

• Jen 82

Sabika: På scraproom (tror jag) att man kan spara sin varukorg om man är inloggad, det är ganska smart ! Värt att kolla om det är så på andra ställen också!

Svar på tråden Scrapträsket