• Jen 82

Scrapträsket

ZaraÖ: Vad synd, jag beställde ifs mer så då slipper man nog exp avgiften. . . Det var lite snålt!!

• Jen 82
    ZaraÖ: Vart köpte du flowerfoamstampsen? Tycker det låter super fint, men jag orkar inte leta igenom alla affärer *lat*
  • Jen 82

Sagomamma: Nu finns ju vi som kan babbla om den  så slipper du bli varnad Kikade in förut och jag gillar upplägget! Ska börja operation scrapbudget för denna månad med sambon o sen ska det beställas

• Jen 82

Har idag skickat iväg en beställning till house of paper tillsammans med en kompis och nu LÄNGTAR jag till mina saker kommer! Vill att dom kommer NU NU NU men eg gör det  ingenting om det tar ett tag eftersom att jag inte har packat upp alla flyttkartonger än och min scraphörna är än så länge på planeringsstadiet så jag kommer inte att scrappa i alla fall... Hoppas det inte dröjer allt för länge i alla fall!

• Jen 82

Jag vill med ha sovmorgon, Men mina barn tror att man måste börja vakna till när solen går upp, alltså typ kl  4 så jag e glad om jag får liffa till efter 7 (!) Det är sovmorgon för mig O Även om det är sambons tur att gå upp så kommer 2 åringen alltid in o cill mysa och prata med mamma... Så här gäller det att somna tidigt om man ska få sova många timmar Och det gör man ju inte när man fastnar här

• Jen 82

Ni som inte vill ge ut kortnummret på internet! Kolla om ni kan ladda ner ett e-kort från er internetbank (om ni har sån) då får man typ ett engångsnummer man lämnar ut o ska vara säkert! anv alltid de när jag ska bet på internet funkar super!

• Jen 82

Billabong : Skapa Hoby ligger vid hornstull. Kolla www.skapahoby.se för vägbeskrivning.
    Panduro på Kungsgatan har också rätt mycket scrapp men kan vara dyra
    och sen är det papprika, men det ligger i enskede http://www.papprika.se/

• Jen 82

Väntar fortfarande på mina papper från house of paper... Vill ha dom NU NU NU! ... Men man får väl ge sig till tåls, det tog ett tag innan du fick dina, eller hur Skumpis?

• Jen 82

Olika med texter, antingen skriver jag ut spegelvänt på datorn och skär med skalpell om jag vill ha en speciell font. . . annars blir det mest klistermärken, oftast från basic grey, har beställt foamstamps från house och är också dösugen på mixen...

fluid chalk anv jag på kanterna till foton och papper för att mjuka upp efter råd från er! (annars kan man göra som jag och råka trampa på den och göra tåavtryck i hela lgh)Har ifs bara chestnut och är supernöjd med den... Men nu när man får lite stålars ska jag investera i en ny färg eller två eller fler

Svar på tråden Scrapträsket