Inlägg från: PamPam 83 |Visa alla inlägg
  • PamPam 83

Scrapträsket

ZaraÖ

Jag har beställt från Skapahobby i slutet av februari i år. Jag fick halva beställningen efter ett par dagar och de skrev att de skall skicka mina resterade varor så snart de har kommit in.
    För två veckor sedan mailade jag och hörde efter varit mina saker har tagit vägen, då svarade de att de har inte fått in grejerna ännu men de kommer in när som trodde de. De räknade inte med att det skulle vara en sådan anstormning på webshopen.
    Den resterande beställningen har fortfarande inte dykt upp

• PamPam 83

Idag skall jag hämta ut en massa kort så nu hoppas jag på att jag kommer bli mer aktiv med att scrappa. Kanske till och med mer synlig i denna tråd Tycker denna tråd är jätte bra, har lärt mig en massa praktiksa saker och samlat på mig idéer. Ni alla scrappa så fint!

Skall till Eskilstuna i påsk. Är det någon som vet om det finns scrapbutiker där? Hoppas!!!

• PamPam 83

Loppan79
    Jag hittar ingenting i Eskilstuna, varit där en gång.. Min sambos bror bor där så vi skall hälsa på så jag hoppas på att han hitta!
    Tack för tipset! Skall kolla upp den butiken.

• PamPam 83

Jag har scrappat ikväll. Och äntligen har jag fått mitt andra Lo klart. Har inte fotat det än, ev gör jag det imorgon om jag hinner innan jag åker iväg över påsken, i annat fall kommer den upp i galleriet efter påsk.

Glad påsk på er!

• PamPam 83

Nu har jag lagt ut mitt andra LO. Är inte riktigt nöjd med det, men jag ville inte klippa i pappret eller dölja det för mycket så det var inte så lätt då... pappret var för fint för att klippa i skall nog inte köpa så fina papper. Sen upptäckte jag att det inte var så bra att skriva jornaling derekt på detta mönstrade pappret iaf, blev lite svårt att läsa.

• PamPam 83

den här med pp bilder. Är det något som man gör själv, ritar och klipper ut, eller är det något som man köper färdiga? Om man gör dem själva finns det mallar då eller är det på fri hand?

• PamPam 83

Loppan79
    Hmm jag kan inte föklara vad det är, vet att det var vart en del skrivet om det innan, och jag vet att cheri har det på några av hennes LO.

Cheri
    vart kan man köpa dessa mallar?

• PamPam 83

Cheri
    Jag läste för fort vad du skrev först, missade att du skrev att du ritad egna mallar, jag fick det till att du gick efter andra mallar

• PamPam 83

Nu har jag lagt ut min fjärde Lo. Ett LO där jag inte har använt några foto. hmm kallas det också Lo, jag gör det iaf. Det är en händelse som jag inte har några foto till men vill ändå bevara minnet.

Kan beskriva händelsen lite kortfattat: Jag och hunden var på promenad och skulle plocka blåbär och när han sköter magen så skiter eller stiger han på ett jordgetingbo men detta ser inte jag förrän han börja rycka i koplet på ett konstigt sätt eftersom jag har blicken åt att annat håll. När jag vänder på huvudet får jag se några getingar som flyger sakta uppåt.. hela händelsen slutar lyckligt.

Skrattar gott om den idag men när det händer så var jag livrädd! Trodde att han skulle dö..

Jag har även en fråga, till detta LO har jag använt torr chalk och nu så har "penslen" gått sönder. Håller de inte längre än så? Är jag för hårdhänt? Finns det något bra knep i allmänt när man använder torr chalk?

Svar på tråden Scrapträsket