Inlägg från: PamPam 83 |Visa alla inlägg
  • PamPam 83

Scrapträsket

Tack så mycket för alla komentarer i gästboken som jag har fått!

Sagomamma
    Tack så mycket! LO:t var riktigt kul att göra! Jag tycker det är lättare att göra med utan kort, det beror på att jag knappt alls tänkte på om färgerna passa ihop och jag hade ju inget kort att matcha till som jag tycker är jättesvårt.

mamma i småland
    Det stämmer bra det att jag har den boken jag tycker boken är helt ok, dekorationerna använder jag lite grann av. finns ju en del fina att ha till bebis-LO tycker jag, men eftersom jag inte har en bebis än så kan jag inte använda just dem. Jag har en bok till som heter "Fler fina idéer till scrapbooking" har inte läst den än utan bara bläddrat i den och i den tycker jag det finns lite mer roliga förslag och mallar som man kan användar sig av T.ex bokstäver. I den senaste är bokstäverna i attack från den boken..

• PamPam 83

De papper som finns i plastfickorna, är de syrafria?

• PamPam 83

Sagommamma
    Jag tänkte på de papper som är i plastfickorna som är i ett album, de som är 30*30. Glömde kolla om det stog något. Fudnerade på om am akn använda dem till att scrapa med...

Eller brukar ni har de kvar i plastfickorna mellan de två LO:na som är i plastfickan? Eller rent av slänger dem?

• PamPam 83

Sagomamma
    Tyckte lite att svaret inte stämde in på min slarviga fråga som går tolka åt många håll upptäckte jag när jag läste den efter ditt svar.
    Men nu är jag nöjd med svaret

• PamPam 83

Kom på att jag ställde en fråga för ett par dagar sedan som jag inte har fått något svar på. Det var om det finns något knep när man använder torr chalk. Jag använde det till mitt senaste LO det lilla som jag chalkade där gick den där "penslen" sönder. Skall den verkligen hålla så lite? Finns det några allmäna tips på hur man kan använda chalken på ett bra sätt som ger snyggt resultat?

• PamPam 83

Sagomamma
    jag hittade sidan ändå klickade på häsleholm på den sidan som kommer upp när man trycker på länken du skickade.
    Ska ta och läsa det nu.

• PamPam 83

Nu har jag lagt ut en bild på mitt femte Lo. jag tar gärna emot synpunkter på den, både vad som ser bra ut och ser dåligt ut. Själv blev jag nöjd med den men tycker alltid att det är bra att se vad andra tycker och få reda på vad som kan bli bättre. Jag har ju själv stirrat mig blind på den.

• PamPam 83

Jaaa Finland vann! Det var de värda tycker jag!

Cheri
    Jättefina bodisar!

• PamPam 83

Jag har lagt ut ett nytt LO i mitt galleri för beskådning Det fattas lite längst ner på kanten, men det är bara ett frågetecken där som inte syns helt. Sedan var jag dum nog att ta foto precis under lampan så den syns på just fotografiet. Jag tar gärna emot omdöme på den, både ris och ros.
    Denna Lo har legat ett tag på mitt skrivbord nu och jag har inte haft så jätte stor lust att scrapa men jag ville bli av med Lo:et nu och inte se det! Jag har tappat lusten lite men hoppas på att det var just detta Lo som var tråkigt att göra!

• PamPam 83

Är det någon som har tagit kontakt med scrapbutiken? Hur lång tid tog det för att få ett mail tillbaka från dem? Jag har skickat några frågor till dem i måndags och sedan stod det att de oftast svara inom 24 timmar. Det har ju gått mycket mer än det

• PamPam 83

mamma i Småland

Så har jag också tänkt göra alltså beställa de två produkterna från scrapbutiken och självkalart var mixalfabetet slut, så jag har skickat en fråga till dem om och när de får in dem igen. men har fortfarande inte fått något svar från dem

• PamPam 83

Bitte71
    ja många ställen är mixalfabetet slut på undra hur det kan komma sig
    men finns på en del ställen har jag sett, men det är betydligt billigare på scrapbutiken och en massa saker som jag vill ha där ifrån. Vill bara beställa på ett ställe just nu, ekonomin är i botten även om skattepengarna kom idag men det är de enda pengarna som jag har till slutet av juli inte lätt att vara student... vad jag ska schoppa loss när jag har jobb sedan!

• PamPam 83

BillaBong
    Clas Olson har för billig slant

Svar på tråden Scrapträsket