• Jo79

Scrapträsket

Men hur stora ska jag göra dem för att de ska passa i omröstningstråden? Jag har hittat hur jag gör dem större, men vet ju inte hur stora jag ska göra... Tänk om jag hade varit bra på detta.... *suck*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

.... men för att göra det krångligare så är ju mina scrappisbidrag oftast än så länge i a4... då kan det väl inte vara 400x400? För det är väl fyrkantigt...?

Hujedamej.... vilka dumma frågor...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Hrm.... med fyrkantigt menar jag då 30x30.... insåg när jag läste vad jag hade skrivit... A4 är ju oxå fyrkantigt...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Så har jag varit och shoppat upp mitt presentkort.... Och det var faktiskt lite svårt! Det fanns ju inte sådär jättemycket att välja på, så liiite besviken är jag faktiskt. Att det inte finns en bättre scrappingaffär i Göteborg är skamligt! Inte ens bazzill fanns det ordentligt... Meeen, såklart att jag köpte ett album (äntligen!!), 20 baziller, två stansar och lite smågrejs. Men, det är dyyyrt! Fick känslan att det vara dyrare där än på nätaffärer...

Och så måste jag ju bara.... jag hade två kronor kvar på presentkortet, och då tänkte jag ta fyra små blombrads som kostade två kronor styck. Då ska jag ju betala 6 kronor, men hade bara fem i plånboken.... och betala med kort ville hon inte att jag skulle göra, för då blir ju avgiften till banken lika mycket som grejerna kostade... Men tro inte att hon låter mig få alla fyra, alltså bjuda mig på EN krona, utan jag fick snällt lägga tillbaka en och bara köpa tre... Fisigt!!! Tycker jag...

Nu ska jag utfodra en hungrig bäb. I´ll be back...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Måste bara ventilera en tanke som slog mig nu när jag tittade på mitt nya 30x30 album. Jag har ju stooora problem med Ellens album, det jag har är ju alldeles för litet, nu när jag tittar på detta postbound, tror ni det hade sett jättetokigt ut att sätta in mina a4 sidor, och använda den remsan med svart blad som blir över att skriva eller doodla eller så på? (Måste rädda nått i köket, det luktar bräänt....)

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag har varit inne på det förut, men eftersom jag inte har haft nått album så har det verkat så stort, men nu.... då får jag ju ett "riktigt" album till hennes fiiina layouter...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nu har jag flyttat över sidorna till det nya fiiiina albumet, och upptäcker ju såklart att plastfickorna inte räcker!! åååååå vad omständigt det blev!! När man beställer extra plastfickor, måste man beställa längre skruvar oxå?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Att det alltid ska vara problem.... Men jag får väl lägga dit några svarta bazziller då...? För det blev ganska snyggt med svart kant på ena sidan. Jag känner mig faktiskt mycket nöjd. Det var bra att vi hade den albumsdiskussionen för ett tag sedan Cia! Jag har funderat mycket på den...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Fasiken vad jag hoppar mellan alla scraptrådar! Man blir ju alldeles andfådd!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Hur sent vaknar ni egentligen??

Kan man köpa vilken sorts plastfickor som helst till ett postboundalbum? Passar alla till alla liksom?

Har beställt rubriker till några Lo:sar från Scrapfun, brukar det gå fort att få dem...? Är första gången jag beställt därifrån. Lite spännande....

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket