Scrapträsket
En sån menade jag. Var det en sån du var ute efter?
En sån menade jag. Var det en sån du var ute efter?
Finnes i guld, silver och svart, och kostar 36:- för 20 stycken.
Large Photo Turns - Black
20 stycken stora Photo Turns/Photo Anchors
Var och en mäter 2,5 cm
Fästes med brads eller eyelets t.ex.
Vad bra! *belåten*
Blue Vapor: Vad är flock??
Hmmmm... ja, det måste man ju ha...
Ååå dom var jättefina dom papprena ju.... har oxå fått in skattepengarna, så det är såå lockande att köpa!
Sagt det förut och säger det ingen: Man blir ju helt hagalen....![]()
Hihi, Ellen sitter och sorterar småpengar.... ska be henne kolla hur mycket jag kan handla för! ![]()
Och jag fick ett litet fint paket från Pysselpunkten men inte från scrapbookbutiken...
Jobbigt att vänta ända tills på måndag!!
Grattis till alla hus och lägenheter och jobb och allt vad det var... ![]()
Jag gillar nästan alla serier i BG, men framförallt baby girl, lollipop, black tie och phresh. Har börjat spana på andra papper, och då framförallt Urban Lily och Chatterbox. I och med att Ellens album nästan nästan är klart, så känner jag att jag kan ta ut svängarna lite mer eftersom det inte blir så himla många bebiskort längre... och det är KUL!! ![]()
Så här skriver Lina (Pysselpunkten) ang. retrostansens vara eller icke vara:
Nu har jag varit i kontakt med min åf som i sin tur varit i kontakt med EK Sucess som gör dessa stansar.
Enligt henne så ska de inte sluta med stansarna. O närmare "sanningen" än så kan man nog inte komma, så det var nog bara ett elakt rykte som jag hört
Bra va?!
Hon skriver det i en tråd på scrappiz, glömde jag skiva ju....
Men vad konstigt.... att de säger olika saker! Hoppas iaf att de inte slutar tillverka dem, för de är så himla fina....
Och NU har jag (eller ja, vi dådå
) blivit med digitalkamera!! Jag är så lycklig....
Och jag är kääääär....
Fattar ni eller? Det betyder att jag kan fota mina Lo:sar direkt när de är färdiga! Lyxigt värre....
Nä, måste bort och klappa lite på den... ![]()
Nu har jag lekt lite med kameran och fotat min endaste Lo jag gjort på länge.... den ligger under Lo:sar, och ni som köpt scrapotekets månadspaket kommer garanterat känna igen den... ![]()
En ny Lo ute i galleriet. Det är en scraplift, och jösses så roligt det är att tolka andras Lo:sar!! Och my god vad kul det är att kunna fota Lo:n när det är klar och kunna lägga ut den direkt!! ![]()
Idag kom mitt paket från scrapbookbutiken!
Oooo vad roligt!!
Men måste säga att Jessica förpackar sina varor attans bra, det är nästan så jag blev lite arg
innan jag kom in i paketet och såg allt roooligt! Tack så mycket!! ![]()
Tack för allt snällt ni skrivit i min Gb, och här.
Jag blir jätteglad!
Marajjah: Jag har en "ash leaf" från Punchbunch. Köpte den på Scrapaddicted alldeles i början av min scrapkarriär...
och är jättenöjd fortfarande.
....och så har jag en en gång omorganiserat dotters album...!
Att jag aldrig blir nöjd! Nu satte jag tillbaka dem från mitt 12*12 album till en vanlig ringpärm, för jag tyckte det var synd att "slösa" ett så fint stort album på a4 Lo:sar... Dessutom har jag tagit bort några av de Lo:sar jag gjorde alldeles i början som jag inte är riktigt nöjd med. Ska INTE slänga dem, men ska göra nya. Det blir nog bra.... tror jag... ![]()
Den jag har är nog oxå mellan.... passar nästan till allt som jag ska ha löv till tycker jag.
Ja, det är det.