• tr3z

Scrapträsket

tingeling - bilden har kommit!

jag lägger in trådlänken här inne sen, och det är första veckan vi har FL-utmaning så det är första omröstningen.
    Marajjah - ah, trist... Men kolla in galleriet hos ZaraÖ, där är nästa veckas utmaning!
    Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • tr3z

MAMMSY - jag sparade ner den, så jag har den här redan

Ska försöka natta övertrött bebis, återkommer så snart jag kan med en tråd!

• tr3z

klockan är nu lite över åtta och inskickade bidrag fr.o.m. nu kommer inte med i tävlingen.

• tr3z

Men vaffffffffff*grrrrr* det är skitsvårt att starta en länk med bilderna i, jag fattar ju hur man gör men det går ju inte.

ÄR det ok om jag fixar en mapp med bilderna och sen att man får rösta i tråden? annars kan dett ta tid....

• tr3z

jag har försökt... gah! jag blir tokig.

okej, jag la ut en omröstningstråd, bilderna finns i mitt galleri. Om nån kan göra det så gör det, annars så .. äh, jag ger iaf upp nu, det här plus är knappt värt sina 10 kr i månaden. eller så är det bara jag som är kass. Gråter

http://beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m8417424.html

• tr3z

ja, titta nu gick det.
    nä, nu skiter jag i det här.
    jag lägger min röst, motiverar och sen loggar jag ut. tur att nån annan ska göra det nästa vecka. jag suger.
  • tr3z
    OBS OBS OBS OBS

JAG GÖR OM DET OK?!
    TRÅDEN OVAN ÄR EN BAJSTRÅD, JAG GÖR OM DET MED BILDER osv..
    sorry för allt strul.
  • tr3z

Glyfen och Marajjah - skicka in dom jjjjkligt snabbt så får ni vara med, jag strular ju ändå bara...

• tr3z
    Marajjah - flåt! är det enda jag tyvärr kan säga. Men jag hann inte med riktigt själv, mitt i min panik.
    Nu stänger jag ner för idag, det här var mer än jag tålde.
Svar på tråden Scrapträsket