• tr3z

Scrapträsket

cheri - helt ok enligt mig att ladda upp på andra forum redan nu, det är ju ingen tävling där vi vinner presentkort (i wish!) Annars är tävlingen slut på tisdag.

• tr3z

hmm, tycker bara att det blev så tråkigt att jag klantade mig. Och att det blev sura miner för att jag skrev att det var OK att skicka in efter kl 20 och sen hann jag ändå inte få med den. Jag vill bara säga att jag gjorde så gott jag kunde, men jag känner mig mest bara ledsen faktiskt.

• tr3z

lagt ut vecm som gjort vad i omröstningstråden då omröstningen ändå är avgjord
    lägger listan här med

ZaraÖCia o krabatenSkumpistingeling13summerminagirlmyskattaell2xAmiihacheritr3zHumla78Smulan001MAMMSY
  • tr3z

Cheri - jag menade inget illa, utan att det är så många som har röstat på din LO (ja, och de andra som ligger i topp ocks!) att det inte går att komma ikapp. Slutdatum är i morgon, och efterosm det inte brukar droppa in ungefär 30 st när nyhetens behag (dvs omröstningen) har lagt sig, så tyckte jag att det kunde vara intressant att folk fick veta. Alla var ju så himla nyfikna igår, men okej, det var fel gjort av mig.

Allt jag gör är visst fel så jag ger upp.

• tr3z

Hej!

Nu tänker jag bara skriva ett litet inlägg och sen inge mer.

Ja, jag överreagerade förmodligen. Stress + misslyckande = överreaktion. Jag ber om ursäkt för att jag har klantat mig och förstört stämningen ett tag och att tävlingen blev som den blev. Nu har jag lugnat ner mig iaf

Men min reaktion fick mig att inse att om man gråter och mår dåligt en hel dag över något så banalt som en misslyckad tråd, ja då kanske man ska tagga ner lite. Så jag lämnar er och fortsätter scrappa i lugn och ro i min ensamhet.

• tr3z

nu har jag faktiskt lagt ut alla mina LO's i galleriet igen....

• tr3z

En fråga..

Jag kom häromdagen på att min faster kommer hem på besök från USA i augusti, vilket ju betyder fri frakt, eller hur?!
    Funderar på at ta det stora steget och skaffa mig en quickutz-grej och lite sånt... (öh, vet inget typ)
    Såg länken på förra sidan och kollade in, är det den blå tång-liknande grejen man ska ha då eller? och är $70 (som det står att den kostar) mycket billigare än i Sverige?

Ska maila fastern och höra om jag kan beställa hem nån grej varje månad till henne och så kan jag få allt när hon kommer... Men kruxet är ju att syrran också är intresserad av det här och det är ju trots allt hennes faster med, så det kan bli hyfsat tungt bagage om vi köper en massa...

• tr3z

Nu låter det soma tt jag är värsta snålisen som inte ska ha hem grejerna förrns i augusti, men vi har inte så mkt pengar så nån liten summa varje månad känns bättre än att lägga mycket på frakt också.. Kände att jag behövde förklara mig lite

• tr3z

Skumpis - jaaaaa, visst var det chockerande att höra?! En make som jobbar 80% som undersköterska och en studerande hemmamamma..... Nåja, vi har mycket tid för varandra och bebis iaf Men asså dom där tillbehören var ju dyra hehe trodde jag skulle komma JÄTTEbilligt undan *S*

• tr3z

Nu när jag kollar vidare så kan jag ju iofs konstatera att jag eg inte är så förtjust i figurerna utan helst bara vill ha en massa alfabet

Svar på tråden Scrapträsket