• Cheri

Scrapträsket

Tjuusigt Cia!!

• Cheri

Alltså.. inte behöver du ta så illa upp tr3z!!!

Jag tycker bara att det kändes orättvist mot dom andra.
    Typ it ain´t over til´ the fat lady sings..

Var inte alls meningen att uppröra dig, det var ju meningen att det här skulle va kul!

• Cheri

anonymt absolut, folk röstar inte ärligt annars

• Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-03 21:35:09 följande:
    Jag veeet att jag inte borde skriva det här, men jag kan inte låta bli.. Vaddå folk röstar inte ärligt om det inte är anonymt?? Vaddå "det känns inget kul nu"??Löjligt om man röstar på person och inte LO tycker jag!Tyckte först att det verkade kul, inspirerande och motiverande med utmaning för mig som annars har svårt att göra helt klart, men nu blir jag ju fundersam...Jag trodde inte att denna "tävling" skulle tas på så stort allvar... hmm..Tycker himla synd om Tr3z som verkligen kämpat o ordnat o grejat att hon får skit för ALLT... förstår att hon tyckte att allt bara blev fel hur hon än gjorde.Synd att det blev skit av något som skulle vara kul... Ursäkta men jag var tvungen att få skriva av mig lite, och nu ska jag göra mitt bästa för att inte tjafsa mera...
    Nu tror jag att du missförstår lite oxå

Näh det känns inge kul att "vinna" nu länge eftersom Tr3z tyvärr tagit så illa vid sig pga den här tävlingen.

Och nej tyvärr så vet jag sedan tidigare att folk mest röstar partiskt, då är det väl bättre att alla är anonyma? Klart att det vore helt underbart om folk klarade av att göra bästa kompisen besviken genom att rösta på någon helt okänd, men så är det ofta inte

Trots att det egentligen inte spelar någon roll heller, det ska ju vara på skoj...
  • Cheri

aldrig använt foamstamps, så sorry kan inte svara på den frågan

Svar på tråden Scrapträsket