• Cheri

Scrapträsket

ZaraÖ skrev 2006-04-07 19:45:08 följande:
     Men jag vill juh pilla!!
    aaaaaaajjabajja!
  • Cheri

Nääähe tjejjer.. om man skulle lyfta på arselet och gå och köra lite pilates istället....

Annars kommer jag ju aldrig kunna scrappa någon viktminskningsbok i 6x6 *S*

• Cheri
    malinka2 skrev 2006-04-07 20:06:44 följande:
    Oj hoppla, det var ju lite skillnad *fniss* hur gör jag för att uppgradera då? letade runt lite men hitta inget.,...
    öh.. jag vet faltiskt inte *S* Jag kommer inte ihåg! *flåt* Nån annan??
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-07 20:47:00 följande:
    Cheri skrev 2006-04-07 19:50:00 följande:  wee o så fina ´LO´s!! Tack å tack det samma hur länge har du hållit på ? Säger du en månad så tänker jag aldrig scrappa mer bara så du vet ;-9Nej ikväll har jag lovat att umgås med sambon istället för att sitat här så goodnight girlies ses nog imorn
    haha, jag har scrappat "regelbundet" sedan i februari
    Fast jag började nån gång i början på 2005, typ i mars/april har jag för mig.. gjorde 6-7 st LO´s då sen har jag inte scrappat mer, tappade intresset. Men nu e jag igång igen med råge
  • Cheri
    Finta skrev 2006-04-08 15:52:20 följande:
    Mem, jag ser en trådstartspil på denna sida.... konstigt att det är så olika!Har i alla fall varit på Papprika och handlat lite idag, blev inte så mycket eftersom jag har 2 månadspaket på G in. Är riktigt STOLT över mig själv att jag kunde hålla igen på pengarna!
    Jag ser oxå en, men tror det är lätt att missa den..

Dom har ju gjort en o annan miss vad gäller användarvänlighet på den här nya versionen...
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-08 16:51:26 följande:
    Cheri skrev 2006-04-08 16:36:32 följande: tråden står still Ja jag vet känns som den gjort det i flera dagar.. Håller alla på å scrappar eller???!
    en scrapswacka kke?
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-08 16:56:16 följande:
     Cheri jag väntar ju på din skiss ju sen ska jag oxå scrappa istället ör att hänga här
    Imorgon kl 20
  • Cheri

hahahahahaha vad BESVIKNA ni kommer bli!!!

Svar på tråden Scrapträsket