• Cheri

Scrapträsket

ville bara säga att jag lagt en länk till mitt scrappiz galleri i min presentation.
    Har varit några st som letat efter mina LO´s i mitt galleri här men inte hittat. Nu kan man lätt hitta mina alster däremot

• Cheri

Hur länge har ni alla scrappat?? *nicke nyfis*

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-07 19:19:17 följande:
    Cheri - 4 månader. Det betyder 9 st LO ♥
    men Weeeee vad duktig du är!!
  • Cheri
    malinka2 skrev 2006-04-07 19:22:25 följande:
    Cheri: jag har scrappat drygt ett år, lite mer! Blir bara mer o mer fast ju längre tiden går ;)
    jaaaa.. man blir ju tydligen det!!
  • Cheri
    Finta skrev 2006-04-07 19:23:43 följande:
    CheriJag har hållt på ca 1 år, men första 7 månaderna shoppade jag mest samt tog hand om en bäbis så det är först den senaste tiden som jag börjat göra lite kreativa saker av alla saker som ligger här hemma .
    Jättefina LO´s!
  • Cheri

Har ni fotat/scannat er allra första LO??

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-07 19:27:39 följande:
    Hu! jag hatar min första lo nu..vill göra om!
    haha jag avskyr min första LO oxå!!! Allt e fel me den! *S*
  • Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-07 19:35:48 följande:
    Ja min är sååå tråkig, torr, skitful layout, platt, trist...Fast jag vet inte, kanske kul o spara ändå! Jag har inte börjat känna mig lite halvnöjd med mina lo:s förens nu, efter snart 3 månader scrappande. Känner att jag fortfarande har hur mycket som helst kvar o lära! Det är kul! Man utvecklas lixom med varje LO!
    Nej, man får inte röra den efteråt, det är ju den första så pilla inte på den
  • Cheri
    malinka2 skrev 2006-04-07 19:39:20 följande:
    Bland mina första har jag i mitt galleri, fast varning, den är heeemsk *s* Har lagt upp lite nya LO's ocå.
    ska du inte uppgradera till nya versionen? så man kan kika i ditt galleri?
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-07 19:43:40 följande:
    Har scrappat sen oktober 05 ungeär
    wee o så fina ´LO´s!!
Svar på tråden Scrapträsket