• Cheri

Scrapträsket

MAMMSY skrev 2006-04-10 11:25:02 följande:
    ja en wishblade vill jag oxå ha ju.. omjag var miljonär..Fasen det e jag ju inte  
    attans.. inte jag heller Gråter
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-10 11:31:08 följande:
    Finns det inga fonder man kan söka typ "fattiga Scrappare" eller "BehövandeScrappare" eller nått annat käckt
    Ska vi starta en?? Penga mun
  • Cheri
    miamartini skrev 2006-04-10 11:47:35 följande:
    Hej Allesammans!Jag är en nybörjare inom detta område o har på egen hand knåpat ihop den första sidan i min lillkilles scrapbook..... Har kikat rundor lite överallt på nätet efter tips o idéer då jag själv upptäckt att jag e rätt så fantasifattig Skulle gärna vilja ha lite tips o idéer till lillkillens bok.Samtidigt skulle jag vilja höra mig för om de finns någon som vet om de finns några kurser i närheten av kristianstadtrakten.... hade ju varit kul o gå Tacksam för alla tips jag kan få
    Kanske hoppa på våra skissutmaningar?
  • Cheri
    Diz82 skrev 2006-04-10 12:29:00 följande:
    OK! wishblade är något en datafreak som jag kan tänka mig också Har förresten en liten fråga angående skissutmaningarna, är dom öppna för oss som scrappar digitalt också? Själv har jag inte hunnit/haft cash till att börja "på riktigt" men sitter gärna och pillar i datorn då och då, känner att jag behöver lite utmaningar till att boosta fantasin såhär i början.
    Jag tycker inte det faktiskt. Vet inte vad dom andra tycker men det är ju trots allt ganska stor skillnad på att scrappa på riktigt och att scrappa digitalt.

Men en digital scraputmaning för er vore kanske något?
  • Cheri
    2xA skrev 2006-04-10 13:18:58 följande:
    OKEJ, nu är jag lite sur Har just framkallat foton och när jag öppnade paketet såg jag att de är glansiga!Jag, min virrpanna, glömde ju att säga till att jag vill ha matta foton, och gubben i affären frågade inget heller. Så jag får väl skylla mig själv! Men det är snyggare med matta - fy, va sur jag är nu! Jag som hade värsta scrappinginspirationen tidigare idag och tänkte att ikväll, då ska jag minsann fixa nästa utmaning.
    vad olika det kan vara , jag tycker precis tvärtom
  • Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-10 13:24:09 följande:
    Matta foton? Brukar ni alla framkalla det??? *man lär så länge man lever* ♥
    näh inte jag
  • Cheri
    Marajjah skrev 2006-04-10 14:00:51 följande:
    Jag tycker att skissutmaningen borde vara öppen för alla scrappare - vanliga som digital... Why not? Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
    för att jag inte tycker att det går att jämföra

http://beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m8581115.html
  • Cheri

E ni trötta tjejjer? Jag som alltid är vaken

• Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-12 22:31:39 följande:
    Jaaaa...... jag fyller ju år idag! Shushu, som min kusins lilla tjej sa. Nu ska jag sova för natten och drömma om hur jag spendera 600 spänn utan att få dåligt samvete... Gonatt!
    wohooooooo GRATTIS!!!

jaaaaaaaa må hon leeeeevaaaaa
  • Cheri

Äh jag blir ju alltid lämnad i sticket hära..  Räcka ut tungan Hur hinner ni på dagtid?? E junte förrns nu man får va i fred  

Svar på tråden Scrapträsket