• MAMMSY

Scrapträsket

Men hörni så här var det ju inte meningen att det skulle bli va?!
    Tycker att nu när vi har bestämt vilka regler som gäller så borde det vara lugnt
    Tycker att trez gjorde ett jättebra jobb å Cheri din LO vann ju det såg man ju, å jag tycker att det e jättebra att vi röstar anonymt man röstar ju på den man tycker e snyggast
    Nu tycker jag att vi glömmer allt tjaffs å koncentrerar oss på att vara lika gulliga som vi brukar istället

Kram Malin
  • MAMMSY

ja det e klart att vi ska ha en omgång till minst tycker jag!!!  Nu har vi lärt oss av våra misstag så nu kan det ju bara bli bättre

• MAMMSY

Glyfen jag kan verkligen rekomendera www.houseofpaper.com sidan kan vara lite seg men det finns en massaaaaaaa roligt hos henne, å när jag har beställt därifrån så har hon skrivit på att det e en gåva för då fastnar det inte i tullen frakten e billig oxå 9 dollar för hur mycket du än handlar

• MAMMSY

Glyfen: Synd att det inte fanns nått sassafras men det finns ju såååå mycket annat snyggt eller hur Kela 81 ledssen om jag drar er med in i shopping fördärvet

• MAMMSY
     å känns som jag sitter å stirrar mig blind på alla fina papper som finns.... har suttit i 45 min inne på lifetimemoments.com å tittat på papper å då har jag inte ens hunnit kolla på resten av alla miljoner som finns där inne.. Varför suger det så i shoppingtarmen just nu denna månaden som jag fick så lite mammapenning???????
    Vad känner ni att ni behöver JUST NU?!
  • MAMMSY

tr3z VAAAAAAAAAAAAAAAAA  inte får du försvinna!!!!  Du har inte gjort nått fel. Tycker du e en toppentjej, vi blir ledssna här inne om du försvinner...Gråter

• MAMMSY

Till LA å e inte alls avundsjuk på dig eller så näääääääääää

• MAMMSY

Men vad e det här?????????????????????
    Håller med finta varför görs det så stor grej av det här?! Det var en tävling på skoj, inte på blodigt allvar... det e väl ingen som snackar skit om nån???? Inte mig veteligen iallafall men jag säger som skumpis sa tidigare, det blir lätt misstolkningar på nätet för man läser ju själv in saker i det andra har skrivit, även om det inte var så personen i fråga menade. Tycker inte heller att någon borde hoppa av tråden , vi som är så trevliga mot varandra annars tycker att vi borde kunna lösa det här som vuxna människor å prata med varandra...Gråter inte hålla påå sura pga av en liten tävling.. å inte ens det egentligen en utmaning.. komigen mer än så här tål vi väl utan att behöva lägga av Eller?

• MAMMSY
    Så har jag förstått det iallafall, om det är nån som vill tillägga nått så gör gärna det Nu skriver jag ner "reglerna" för skissutmaningen så kan vi  väl se om alla tycker samma så att vi kan slippa sånna här tråkiga missförstånd i framtiden

inlämning sker senast söndag 20.00
    Man tolkar fritt efter skissen å scrappar efter den men så att man ändå ser att man utgått efter skissen
    när vi röstar så ligger LO:s arna ute anonymt å vi avslöjar vem som gjort vad när omröstningen är avgjord.

Så har jag uppfattat det iallafall, om det e nån annan som har  nått att tillägga gör gärna det
  • MAMMSY
    Å vilket bra tips Cia brukar sitta å riva sönder ett helt ark innan jag e nöjd
    Då kan jag passa på att tipsa om att fluid chalksen passar perfekt att använda även till foamstamps!
    Å så ställer jag återigen min fråga somjag ställde innan allt tjaffs Vad känner ni att ni bara måste ( ) ha just nu????
    Själv har jag fått ett erbjudande om att köpa en begagnad qk så det suktar jag efter just nu...
Svar på tråden Scrapträsket