• MAMMSY

Scrapträsket

Oj vilket jobb du har gjort Cia Skrattande stor eloge till dig!!!!!!!!!!!!

• MAMMSY

Har mina omonterade i cd fodral å så håller jag på med en hemmagjord variant med plastfickor i pärm med små påsar Fundersam ska förklara bättre när jag lyckats få ihop det
    Finns det nån som vet vad man använder washers till.. ser ut som vanliga metallringar, såg dom på hoseofpaper..

• MAMMSY

BVSkrikandesFlört!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyy på dig! Nu fick du mig att titta in på impress.. å jag som försöker hålla mig undan shoppingsajter (iallafall tills barnbidraget kommer på måndag ) ÅÅ vilken ursöt stämpel dom har på första sidan den med lilla fågeln. Vill ha nuuuuuuuuuuuuuuu!

• MAMMSY

oki tack var som jag trodde då.. fast med text på.. hmn det lät lite roligare än dom jagsåg dom såg ut som en nyckelring utan nycklar..

• MAMMSY

Neeeeeeeeej nu måste jag ju in å kolla dom med.. 

• MAMMSY
    Gråter gråter floder för min tunna plånbok...
    Å vad mycket nytt det fanns som jag ville ha... Dom hade ju dom nya ribbon bradsen å såna gem stickers å en massa snygga stämplar.. Jag vill ha mer alfabet...
  • MAMMSY

Ja hu vad alla lyckas få till detFundersam önskar jag oxå hade tid, men Lillskruttan håller på atrt få tänder å har i samma veva blivit jättemammig kan inte göra nånting känns det som..

• MAMMSY

Blääääääääääääääääääääää Ledsen tr3Z jag tror din "gnällsjuka" som du hade för ett par veckor sedan har lyckats nå mig nu... Känner att jag inte får ihop nått å att alla andra bara blir bättre å att inget e bra av det jag har lyckats knepa ihop.Huga, å jag som var så scrapsugen igår å skulle sätta mig med en LO å helt nya underbara papper, då kom den vidriga gnällbacillen flygandes å det verkar som den tänkt stanna kvar ett tag..

• MAMMSY

BV *fniss* så h*n har inte poppat ut än Tur det för oss för vem skulle annars vägleda oss vilsna stackare i stämpel å nätbutiks djungeln
    Sitter å försöker mig på veckans skissutmaning på scrappiz i hopp om att min gnällperiod ska släppa Räcka ut tungan men nja det verkar inte så.... det känns bara som att alla andras alster e sååååååååååååå mycket finare än det jag lyckas knåpa ihop. Varför kan man aldrig vara nöjd!???? 

Mamman till den vilda bebin
  • MAMMSY

Va cheri e d du som har gjort den helt underbara LO.n den ligger i min inspirationsmapp å tittas på ofta! Har du gjort baby pp:sarna (hoppas du fattar..Fundersam) själv dom e ju helt underbara!

Sitter här å knepar med veckans skissutmaning, tror att gnällsjukebacillen kanske e på väg bort (men man ska aldrig säga för mycket...) sambon nämnde den tillochmed vid namn..hmn vad var det nu han kallade den.. jo just det PMS

Svar på tråden Scrapträsket