Scrapträsket
Men skumpis, vad har hänt? Block?
jag tror jag är så inspirerad bara för att jag vet att jag borde skriva mitt ex-arbete
Har typ inte kommit längre nu än för två veckor sen.. *S* Men snart så!
Men skumpis, vad har hänt? Block?
jag tror jag är så inspirerad bara för att jag vet att jag borde skriva mitt ex-arbete
Har typ inte kommit längre nu än för två veckor sen.. *S* Men snart så!
Meh, Skumpis
Åh, jag har samlat på mig saker för över $50 nu på house of paper..... Vågar inte trycka på beställ innan maken är hemma.. Vågar nog inte då heller....
Fast jag fick ju faktiskt välja mellan att klippa mig och köpa scrapsaker sa han, och än har jag inte klippt mig.... Hmm...
2xA - hur lång tid tog det innan du fick hem dina grejer?
VAAAAAAAAAAAAAAAAAH?!?!?! Ni anar inte!!! Jag satt i fleeeera timmar i TVÅ dar och klickade i vad jag ville ha från House of Paper, och nu när jag gick in på mitt konto för att kolla läget och ändra ett par saker.. Då var allt borta! Så, då var problemet löst, orkar inte gå igenom allt igen nu på ett par dar *suck*
Humla78
Vilken deal!!! Det där får vi diskutera närmare
Skumpis - ja! helkonstigt. Jag hade saker både i kundvagnen och på önskelistan, allt är borta!
Alltså, jag började ju i förrgår, och igår när jag kom in så fanns det där, men nu idag fanns det inget. Önskade att det var maken som hade varit inne å tryckt på beställ, men icke
cid - jag har sparat alla skisserna på min dator om du vill kan jag skicka dom via mail?
Eller vänta, jag lägger dom i mitt galleri så klart!
cid - Det är redan klart, alla ligger i mitt galleri
jag vet inte vem som gjort vad, men jag tar inte åt mig äran av nån av dom, bara så det är klart för alla