• tr3z

Scrapträsket

mamma i Småland - det ska bli kul å se!

• tr3z

Bobline - om de är tjocka kan man spä ut dom lite med vatten.

• tr3z

mamma i Småland - jag började i slutet av oktober -05. Jag önskar jag hade hittat det här förut, för hela graviditeten var jag sååå uttråkad av att bara gå hemma och inte göra nåt, sen hittade jag denna hobbyn och då plötsligt skulle det flyttas och födas barn och ..

• tr3z

miaIsL - har inte fått mina saker från house of Paper än, men de har myyyyycket grejer!

• tr3z

akrylfärg kan du köpa i de flesta hobbybutiker, men finns också i scrapbutikerna. Fluid Chalk duttar du bokstäverna direkt på, det är som en dyna, liksom. Med akryl blir det lite mer struktur på bokstäverna.

• tr3z

Åh, jag vill scrappa men jag har ingen lust... Konstigt dilemma det dära

• tr3z

malinka2 - jag orkar inte nes börja.. Jag bara sätter mig och tittar på fotona och sen orkar jag inte bry mig mer.. Så det har inte blivit nåt på ett tag nu fastän jag verkligen VILL... Skönt att man inte är ensam

• tr3z

Ja, jus tnu är det bara utmaningarna som får mig att scrappa, annars har jag ingen inspiration alls.. Men jag har samlat på mig massor av skisser som jag VILL scrappa efter.. Har bara ingen inspiration att sätta mig och verkligen GÖRA det ...

Ska åka tåg hela natten men är iaf väl förberedd med papper och penna för jag tänkte försöka skissa lite själv för en gångs skull

• tr3z

men vad säger ni? Jag tyckte precis att det började tjatas om den där punchen och nu har de slutat tillverka den?!?! jag har ju inte heller haft råd att köpa den än men vill så gärna ha!

• tr3z

jag har verkligen inte råd... Jag har inte det... jag har inte det.... (måste tala om det för mig själv tio ggr först så att jag inte betsäller den för att jag kanske tror att jag kanske har det ändå )

Svar på tråden Scrapträsket