Scrapträsket
BillaBong - både och
Jag använder ibland när min tejp är slut, men oftast som dekoration
Idag ska jag fica i min scraphörna så att det blir ltie mer ordning!
BillaBong - både och
Jag använder ibland när min tejp är slut, men oftast som dekoration
Idag ska jag fica i min scraphörna så att det blir ltie mer ordning!
Mamalicious - ja, stavar som en kratta!
Har ju inte alls hunnit fika
Men hörnan ser så inbjudande ut nu så jag tror jag ska scrappa lite.... sen
Cia - fy vad skönt!! Grattis
snysop - nej, jag scrappar inte allt. Vi var i Thailand förra året och har säkert sådär 200 bilder därifrån vi med, men allaq kommer garanterat inte bli scrappade. En hel del har redan blivit det dock, de andra åker ini ett vanligt album. Samma med jolins album, annars måste man ju scrappa i evigheter
Jag kanske ska dra hit min syrra med?
Johannapanna - ja, att inte följa dom slaviskt utan att låta kreativiteten flöda!
Och att våga prova lite... Det är skönt att ha en skiss i botten ibland, sen blir det kanske inte alltid som man tänkt sig, men vad gör det?
har också en silent setter, looove
Loppan - komma in till Humla78, hon har ju gjort ett album till sin man i alla hjärtansdagpresent, superfint
Ja, alltså, för inspiration, en tänk vilken present att få en scrappad bok om en själv!!!!
Det alfabetet ska jag ha så småningom!
Åh, som om jag inte har nog med projekt så funderar jag på om jag ska börja scrappa ett album till min man i 30-årspresent.. han fyller i oktober och fattig som jag är så är det kanske det enda jag kan fixa till honom.... trist, men det är lite svårt att spara undan pengar när i stort sett allt går till räkningar och man har delad ekonomi...
Ska jag göra en jättekärleksförklaring eller en BoM? (Eller BoH, bok om honom
) Jag vet ju inte så mycket från före min tid, egentligen...