• tr3z

Scrapträsket

Jen - Oj, vad snabbt! Ska beställa på fredag el lördag, vill jättegärna ha massa nytt nuuuuu!

• tr3z

cid - scraproom har 59:- som fraktavgift oavsett hur mycket man handlar för, så jag antar att det är det som menas?

Mella72 - jaaa, där sa du nåt.. Jag kan iaf samla ihop lite info från hans kompisar för dom är lite roligare än hans familj Och kanske man kan ha en och samma bok, bara att jag och Jolin är ett kapitel för oss själva? *klurar* Har ju rätt lång tid på mig så det ska väl inte vara allt för jobbigt

• tr3z

Fråga: Ni som beställt från House of Paper, har ni fått med beställningslista när ni beställt, dvs nån bekräftelse på allt med antal och pris osv?

• tr3z

jenn79 - vad bra att det kommer med orderbekräftelsen! Precis det jag ville veta Tack!

• tr3z

Men Cheri, du kan väl möta upp Cia och gå?

House of Paper har 20% på alla beställningar idag och fri frakt på allt över $20... Bara ett tips!

• tr3z

Skumpis - fick du nåt beställt? Shit, vi beställde hur mycket som helst igår och det blev bara 855:-!! *nöjd*

• tr3z

och jag har gjort ett examenskort till svägerskan.. Finns också att beskåda i galleriet Kort är ju kul att göra!

• tr3z

Nä, kan inte heller se nån ny LO hos Mamma i Småland. Men det kanske bara är för vänner, så då är det ju inte så konstigt.

Går in till Jen istället

• tr3z

och jag drömde så sjukt i natt....
    att vi skulle kasta en gammal soffa (som vi inte har) och i den soffan fanns det några runda delar som man kunde ta sönder och när man gjorde det vällde det ut öljetter och snygga pärlor i alla möjliga färger! Och så fanns det sex stycken såna där runda så till sist hade jag en hel hink med öljetter.... I wish!

• tr3z

mamma i Småland - Jag tar absolut inte illa upp!  Men då vet man ju att det inte är nån mening att försöka kolla in LO's i ditt galleri, vilket jag säkert kommer ha glömt nästa gång du säger att du har uppdaterat Så om du ser mig i besökslistan och jag inte har skrivit nåt i gästboken så vet du varför jag varit inne och snurrat

Svar på tråden Scrapträsket