Scrapträsket
Fraktfritt på Pysselpunkten torsdag-fredag ![]()
Fraktfritt på Pysselpunkten torsdag-fredag ![]()
Då är det nog jag som är äldst och klokast då ![]()
Arctura - Jag scannar inte utan fotar utan blixt i dagsljus istället. Funkar bra tycker jag.
Jag känner egentligen inte heller någon som scrappar. De jag scrappar med har jag lärt känna genom fl
Fl är bra till mycket ![]()
Arctura - Skicka ett privat meddelande till mig så svarar jag med min e-post-adress så skickar du ditt bidrag till mig. Helst får du gärna göra om den till 500x500. Annars gör jag det åt dig. ![]()
Loppan - Nä, bara så att högerkanten inte försvinner så som det gjorde de första två omgångarna. Förhoppningsvis ska det bli lika snyggt som förra veckan ![]()
Någon som vet var jag hittar Fiskars skärblad till deras skärmaskin???
Hur ofta byter ni blad?
Ang frakt så tycker jag rörlig frakt fast en maxavgift på högst 60 kronor. Jag skulle aldrig beställa från något ställe som hade högre frakt än så ![]()
Sagomamma - Jag hakar på Cheri lite. Hatar sidor där jag klickar på varukorgen och hamnar i varukorgen för att vara tvungen att gå tillbaka dit jag var. Det ska gå att klicka "köp" utan att man flyttas till en annan sida.
En annan stor fördel är att man kan se hur produkterna ser ut i varukorgen. Oftast sitter man ju och beställer massa saker och sen i slutändan blir det för dyrt. Då är det bra att se vilka saker, framför allt papper, man beställt så man kan ta bort de minst snygga. Det är jättejobbigt att gå tillbaka och leta.
Tydlig info om frakten på startsidan. Jag tycker det är görstörigt om jag gör en beställning och så visar det sig att frakten blir jättedyr. Då brukar jag byta nätbutik men jag har ändå slösat massa tid. Det senaste har jag passat på att handla när butiker har erbjudanden om fraktfritt.
Det ska bli spännande att se din nya butik
När räknar du med att öppna?
Är Jessi och Sagomamma samma person? ![]()
Jag köpte på mig lite släta papper när jag var nybörjare (för fyra månader sedan
) och dem använder jag nästan aldrig. Tycker de är görtrista nu
Köpte dem på Panduro.
2xA har den i sitt galleri tror jag. Den ska vara inne den 7 maj.