Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Åh, jag väntar på paket med 80 papper från USA Sen väntar jag paket med album och extrafickor Och sen väntar jag paket med 180 foton Sen väntar jag också på att scraplusten ska komma tillbaka

• Skumpis

Kan ingen starta en butik som har ALLT En billig sådan butik I så fall lovar jag att vara absolut trogen Nu hoppar jag runt i butiker som värsta lössläppta tonåringen

Natti natti tråden

• Skumpis

LizG - Jag beställde från houseofpaper.com eller nåt sånt. Det var smidigt och billigt. Frakten är fri om man beställer för över 50$. Tyvärr har jag ännu inte fått något bekräftat mail att paketet är ivägskickat, men flera här på tråden har handlat därifrån så det kommer säkert. Det kan fastna i tullen om man har otur. Tydligens skriver en del "gift" på paketet och då får tullen inte öppna. Vad tullavgiften går på vet jag inte. Moms kanske??? I så fall 25% av värdet. Fast jag kan ha helt fel där, bara en gissning.

• Skumpis

GGHHHHAAAAA Kan någon hjälpa mig!!! Fick mitt fina Chatterboxalbum idag och när jag ska skruva isär det för att sätta i extra plastfickor så ramlar min son och jag släpper ALLT och allt bara flyyyyyyyger iväg! Jag måste vara världens korkaste för nu får jag inte ihop det . Ska man behöva förlängningsskruvar om man bara har 22 fickor i? Jag tycker skruvarna blev så långa! Men om jag inte tar extraskruvarna så vete katten hur jag ska lyckas få ihop det? Bara jag som haft problem med detta???????

Humla - Det är säkert ett sådant album som du skruvar upp och sätter i fler plastfickor. Ett sådant jag skriver om ovanför. Jätteenkelt

• Skumpis

Nu har jag satt in mina 10 LOs i mitt nya fina album Nu först förstår jag varför man kanske ska ha något färgtema eller liknande innan man sätter igång med ett album. På ett uppslag har jag tex en LO som går i rosa och vitt med blommor och på andra sidan en hård LO i svart och mörkgrönt. Inte särskilt snyggt tillsammans Samtidigt gillar jag ju att alla mina LO är så olika varandra men det hade varit kul om varje uppslag iallafall matchade varandra liiiiiite. Nu har jag ju inte gjort så många LO så det finns ju en möjlighet att stoppa in LOs emellan så det kanske blir lite snyggare men det kräver lite planering dvs inget för mig

I vilket fall som helst är albumet skiiiiitsnyggt och jag vill rekommendera det varmt!!!

• Skumpis

Meli - Ja, det kanske var därför som hon sa till oss på scrapkursen att man alltid skulle göra ett uppslag när man gjorde LOs. Skulle kanske lyssnat på henne iallafall

Idag fick jag följande mail från houseofpaper:
    OMGosh I just got your package back yesterday opened. I am repackaging and
    replacing the missing items and I am going to see if I can ship to you global
    priority. I will get you either a customs number or tracking order as soon as
    I get to the post office.

Men varför fick hon tillbaka paketet och varför fattades det saker i det??? Antar att hon hade ett fasligt jobb med att se _vilka_ papper som saknades eftersom jag beställde 80 stycken Jaja, jag hoppas jag får mitt paket snart

• Skumpis

C o k - Åh, vad kul. Själv får jag vänta till mässan i Gbg i september. Kommer ha en lååååång måste-ha-lista vid det laget

• Skumpis

Vill OCKSÅ ha ALLA!!! Vad blir det för frakt tror ni? 11 kr?

Svar på tråden Scrapträsket