Inlägg från: myskatt |Visa alla inlägg
  • myskatt

Scrapträsket

Ikväll har jag lärt mig följande:
    1) Sätt in bilderna EFTER jag kladdat med färg på hela lo:n!
    2) Använd ALDRIG MER skumstämplar - det blir skitfult och kladdar färg på alla bilder (se punkt 1)

Har lagt upp mitt senaste monster, har inte tagit nåt bra kort men jag vill helst bränna skiten i närmaste soptunna!

Kolla gärna in bilderna på sambon och Tilde på förstasidan i mitt galleri. När de bilderna är framkallade ska jag leta reda på nåt riktgit fint papper och göra en lo med Tilde och fingrarna i munnen och en matchande till den med sambon och sätta brevid varandra.

• myskatt

Nu har jag gjort slut på allt tjockt papper så nu lär jag shopa .

Angående skumstämplarna så lägger jag de på hyllan ett tag och ska skriva ut rubriker istället.

• myskatt

Det är väll bara att klippa ihop olika bilder i ett 10*15 format, alt sätta bilden i mitten (i den storlek man vill ha) och låta reseten va vitt.

Man kan ju lämna in vilken jpg fil som hellst på fotoframkallning, behöver inte va ett fotografi.

• myskatt

Nu har jag fått hem lite fler grejr så jag kan fortsätta exprimentera! Hittade skumstämplar på rea...och jag som inte kan använda dem. Måste öva!

• myskatt

Jag kommer inte ens in på scrappiz . Har regat mig men inte fått nåt lösen och beställer jag ett nytt kommer det aldrig nåt mail.

• myskatt
    BV
    Nepp, har beställt ett nytt nu och sitter och uppdaterar eposten om och om igen och inte kommer det nåt i nån mapp.
  • myskatt

Alltså, det måste va nåt fel på mitt passagenkonto som inte tar emot meddelandet. Reggade om mig med min hem mail och fick ett mail på ½ sekund!

Ullen heter jag och nu ska jag kolla runt lite .

• myskatt
    *flaggar för ny lo i galleriet*

Om jag orkar nångång ska jag göra nåt roligare med lappen längst ner till vänster. Har inget kul att jobba med och orkar inte slå på den stationära datorn och skriva ut nåt,
  • myskatt

Jag måste va helt väck! Har kollat igenom 10 webshopar pch hittar inte nåt papper jag gillar . Vill ha nåt som passar till denna bild:

Svar på tråden Scrapträsket