Inlägg från: myskatt |Visa alla inlägg
  • myskatt

Scrapträsket

ZaraÖ
    Hmm, jag hade inte haft hållarna längst upp på bilden utan låtit bilden vara under ringen även där.

• myskatt

Lycka2 Kolla på dafont.com. Finns massa gött där men se upp med åäö som kan fattas. Inte så svårt att fixa till prickar om det behövs.

• myskatt

Men alltså, vad har jag gett mig in på!!!!

Har redan fått ihop ett bidrag till nästa veckas utmaning och detta på mina minimala tillgång till material . Fiskar nu efter ZaraÖs mailadress...

• myskatt

Skumpis
    Vilket program?

PS: Image - Rotate Cancas - Flip horisontalt. Det spegelvänder hela lagret.

• myskatt
    Skumpis
    Hmm, du kan få mina LOVE skummisar *hata*. Blir bara kladdigt överallt *mutter*.

Zweet
    Kolla hos webshoparna på förstasidan i tråden. Köpte ett startpaket hon nån av dem. Kommer inte på vilken bara . Kan kolla lite senare.
  • myskatt

Som vanligt har jag inte koll på var jag köpt mina grejer . Hos nån näthandel som finns i listan i första inlägget...

Kanske ska ta och införskaffa chalk, är det flytande då? När jag använder fär blir det kladd överallt och bokstäverna flyter ut .

• myskatt
    Bläää, fasiken va det syns att jag är helt novis på detta...ingen fantasi alls, följer bara skissen slaviskt .
  • myskatt

Nu har jag iaf beställt grejer från scraproom för 800 , mot bättre vetande enligt sambon som inte vill att jag bär upp mer grejer. Vi ska ju ner med allt 1/5.

• myskatt

Nu har jag fått mitt paket med tack kortsgrejer, måste börja göra dessa innan bröllopet/dopet för sen blir det flytt och då finns det ingen tid.

Har gjort en liten skiss .

Det är färdiga kort och kuvert i ljusrosa pärlemor, rosa brads, färdigknutna ljusrosa rosetter och ett skummistryckt hjärta. Sätter ett kort på hela familjen på vänster sida av uppslaget och en tacktext till höger, detta på vitt papper. Skriver nog texten för hand med mörkrosa penna. Rosa blir det...och jag som inte gillar rosa .

• myskatt

Alltså tjejer det är ju BARA PYSSEL!!! Klippa och klistra papper, varför ska det va så allvarligt???

Har jag missat nåt eller?

• myskatt

Jag har köpt min första fluidchalk. Vill ha fler färger nu . Men har inga pengar kvar så nu får det va stop på inköpen tills vi har flyttart och kommit i ordning.

Kolla in i mitt galleri om ni vill se mitt förstaförsök till grattiskort.

Ni som gör kort, hur gör ni för att det ska se snyggt ut i uppslaget? Så inte benen syns mm. Kom på det efter jag börjat och det fick bli ett enkelt kort istället.

• myskatt

Glöm detdär med kortet, jag kan inte lägga in bilder i mitt galleri . Det händer inget när jag trycker på knappen...

• myskatt

Nu är det pissväder ute och jag har två fina april och maj papper att scrappa med men ingen bazil Skrikandes. Kan inte beställa heller då jag är paaank!!!

Mullig mamma till Tilde ♀
Svar på tråden Scrapträsket