Scrapträsket
Jag vill också va med! Fast det får nog bli ett panikscrap efter mässan nästa helg för nu är det ganska tomt på papper och dekorationer här.
Jag vill också va med! Fast det får nog bli ett panikscrap efter mässan nästa helg för nu är det ganska tomt på papper och dekorationer här.
Vet någon om det finns någon maxgräns för hur många bidrag som får vara med i scrappizutmaningen?
Åhh... Cheri, den var ju supersöt!!! Får jag också??? Med brunt hår.
Mammst, det är ju en supersvår skiss du har gjort! Vet inte hur många gånger jag vridit och vändt på min pappersbitar nu, men ändå blir det inte bra... Kanske dags att sova istället...
Humla blir jättebra!
Nu har jag lagt upp min lo till scrappizutmaningen i mitt galleri.
Snyft... hade lagt mina utvalda kort till mammsys skiss på mitt scrappbord och så har min 15-månaders klätterapa varit uppe och skrynklat i hop dem...
Vill bara tacka alla som skrivit i min gästbok, ni är så söta! Jag brukar försöka tacka personligt men jag orkar inte det idag. Körde hem efter att jag fått min lo fotad igår och körde av vägen i halkan, så mitt huvud är inte riktigt som det brukar. Det snurrar bara runt en grå dimma där inne...
Hoppas ni inte misstycker att ni får ett gemensamt tack denna gång!
Tack, alla! Jo, vi mår rätt bra, fysiskt i alla fall. Hade maken och barnen i bilen också. Någon bil har vi dock inte längre. Som tur var var det ett räcke precis där så vi slapp diket i alla fall.
Har sett någonstans att någon skrynklat ihop ett papper och sen färgat på vecken så de framträder lite tydligare. Vad har man för färg då?