-
Det var inte meningen att skrämma dig igår!
Tänk att snart har du världens finaste att scrappa om!! Ser fram emot alla fina LO:s du kommer att göra... de sover ju ibland de små liven... 
-
Nu har jag spanat in scrappiz-utmaningen... det kanske kan vara lösningen för mig att köra utmaningar så att det blir något gjort. Då slipper jag ju iaf fundera så HIMLA mycket på hur det ska se ut
(förra inlägget va ju till dej då Blue Vapor!) -
Oj oj!! Här ligger spänningen i luften inför utmaningen...
Jag har också tänkt att skicka in ett litet bidrag, men jag är alltid ute i sista minuten såå.... söndag kl 20 var det sagt eller??
Kul att VI äntligen har fått en bebbe!
-
Ska till Örebro på måndag och måste så klart spana in scrap-utbudet!Nån som vet om/vart man kan få tag i material i Örebro?? -
så jag får inte ha med min om jag skickar nu?

-
ok... nybörjar-otur!
-
Jättekul att se hur olika alla lo:s blev fast det var samma skiss!
Jag får väl ta och börja med nästa veckas utmaning ikväll så att jag har chans att bli klar i tid... hade verkligen inget flyt ikväll
Jag får glädja mej över att jag kom så långt att jag har en ny LO fotograferad och klar
-
Tr3z: Jag hängde inte riktigt med i svängarna där... jag hade redan accepterat att jag inte hann med.. har man satt en tid så har man ju! Jag får skylla mig själv.
Självklart gjorde du så gott du kunde! Jag förstår att det var krångligt.
No hard feelings från mig!
Inte vara lessen mera! Kram! -
Jag veeet att jag inte borde skriva det här, men jag kan inte låta bli..
Vaddå folk röstar inte ärligt om det inte är anonymt?? Vaddå "det känns inget kul nu"??
Löjligt om man röstar på person och inte LO tycker jag!
Tyckte först att det verkade kul, inspirerande och motiverande med utmaning för mig som annars har svårt att göra helt klart, men nu blir jag ju fundersam...
Jag trodde inte att denna "tävling" skulle tas på så stort allvar... hmm..
Tycker himla synd om Tr3z som verkligen kämpat o ordnat o grejat att hon får skit för ALLT... förstår att hon tyckte att allt bara blev fel hur hon än gjorde.
Synd att det blev skit av något som skulle vara kul...
Ursäkta men jag var tvungen att få skriva av mig lite, och nu ska jag göra mitt bästa för att inte tjafsa mera... -
Nån som kan rekommendera nåt ställe att handla ifrån i USA??
Jag vill beställa Sassafras Lass papper, men har bara hittat de jag vill ha hos Magnolia och därifrån vill jag inte beställa igen...
Hur gör man för att komma till första sidan? Måste man bläddra tillbaks 123 sidor??