• Glyfen

Scrapträsket

Nä! Jag missförstår aldrig någonsin någonting

Blev lite känslosvall då jag insåg att Tr3z packat ihop och försvunnit, men nu har jag lugnat ner mitt heta temprament...

Tänkte inte heller på att en del av er säkert känner varann ganska bra och irl... för mig är alla anonyma och eftersom mitt minne följer med bröstmjölken ut, så skulle jag inte kunna komma ihåg allt det som Cia skrev tidigare. Ni känner säker igen varann på stilen också... Men jag hoppas att alla vågar rösta på någon helt okänd också... hur ska annars jag kunna vinna??

Nu ska jag gå ut och gräva ner stridsyxan! Gónatt-kramar från Glyfen.

• Glyfen

Ska bara titta in på houseofpaper först då... Så jag har nåt fint att drömma om..

• Glyfen

Mammsy: Jättemycket fint, men inget sassafras papper! Får väl köpa nåt annat papper då hihi!

• Glyfen

Nu har jag varit inne och dreglat över alla härliga saker på lifetimemoments.com... nån som har beställt därifrån?

Jag tycker man borde få dubbel lön när man är hemma och är föräldraledig!!
    Hur ska man annars finansiera allt fikande, söta bebisprylar som man måste köpa till sitt lilla barn och alla scrapgrejer som man behöver/måste ha!!?

Rösta på scrap-partiet alt. scrapträsket!

• Glyfen

Finta: Det låter jättebra det!! Då är det bara för mig att börja fylla på i kundvagnen

• Glyfen

Ja! Skäms Mammsy! Sitta här i scrapträsket hela kvällen

Tack för lilla sovfen med trollstaven! Go natt!

• Glyfen

Alla papper har ju så härliga namn... låter gott liksom tex Iced Cocoa, Tangerine, Maraschino, Mocha Divine...

Dags för lunch kanske? Och sen lite shopping

• Glyfen

Skumpis: Jag har också noll koll på vad papprena heter! Så när jag ska beställa en favorit i repris får jag sitta och leta, leta, leta på alla sidor jag beställt ifrån tills jag hittar det igen.. inget smart system!

Hur gör ni organiserade människor för att ha koll på alla papper av olika sorter?

• Glyfen

Jag har också börjat inse vart pengarna tar vägen! Nu har jag en pysselhörna, men skulle behöva ett pysselrum. Om det fortsätter i den här shopping-takten behöver jag snart ett mindre hus för mitt pyssel!!

Svar på tråden Scrapträsket