Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

liiinda: Sätter du dem i en plastficka behöver du ju varken baksida eller dölja på ngt sätt. Det syns inte iaf. Så sätter man 2st rygg mot rygg liksom.

mkk: Men då har du ju två möjligheter.
    *ANvända det utstansade hjärtat och göra hur du vill med det. Dekorera, chalka, måla med akrylfärg osv.
    * Använda mallen/ramen och tex dutta med fluid chalk eller akrylfärg som en mall helt enkelt. (Som man kan göra på väggar osv...)

• Cia o krabaten

liiinda. De jag ger bort ger jag i ramar.
    Då försvinner det problemet

• Cia o krabaten

Jenn: Menar du wishblade?
    Vet inte var tyvärr. Kika in på scrappiz. Vet att några köpt som hänger där

• Cia o krabaten

Jenn: Hmmm 3217,46SEK blir det med dagens kurs på Forex... *Kliar i fingrarna*

• Cia o krabaten

BV
    Det har ju å andra sidan kliat i mina fingrar läääänge...

• Cia o krabaten

Förresten hörrni: Är det inte lustigt vad man utvecklas hela tiden!

Jag kikade igenom mitt galleri som jag fått rensa ordentligt för att få plats med några nya alls... (Vågar vägra plus eftersom det kostar och jag bara vill ha bildutrymmet)

Då ser jag iaf några av mina favoriter som gjordes tidigare i våras, typ feb, som jag bara var supernöjd med, men nu dåg jag att man kanske skulle lägga till det och det.
    Kul att utvecklas tycker jag!

(Jag ska inte ändra några bara för att ha kvar det som jag scrappade då! )

• Cia o krabaten

Supergrattis Leamon! Idag är din dag att gå runt med ett leende på läpparna

• Cia o krabaten

JO: Nej det var ett album med mina första LO's. Jag hade inte så mycketa tt scrappa så jag lånade foton av min väninna på mina gudbarn (från flera år tidigare) och scrappade dem. Men de hör ju inte riktigt till vårt familjealbum...

BEstämde sen att jag skulle börja scrappa from vårt bröllop för att inte ha foton från 10 års tid innan att scrappa. Det skulle först och främst ta eviga tider och sen var ju fotona som de var... Man fotar ju lite annorlunda nu! SÅ det albumet får dottern titta i eftersom det inte är lika "värdefullt" som de riktiga.

• Cia o krabaten

mkk: Kolla igen då... Finns ju på alla scrapbutiker...

HEnriks Wife: Ett sätt att fixa till det kliniskt vita kan ju vara att sy runt kanterna med någon pssande färg på tråden. Då blir det ju som en liten ram... Både raksöm och sicksack blir läckert!

• Cia o krabaten

Marajjah: JAg med. Varje gång!

• Cia o krabaten

Fiffi som det länkades till har varit inne och kikat lite här i tråden också förut
    Men de har nog haft det en aning körigt med "Den stora utmaningen" på Papprika...

• Cia o krabaten

Välkommen tillbaka Mammsy! Vi har saknat dig

• Cia o krabaten

Är det någon som har ett bra "tillväxtdiagram"???
    En sån där kurva man fyller i på BVC alltså. Jag fick min kopierad, men har tappat bort den och går ju inte så ofta längre...

• Cia o krabaten

Hej tjejer, jag behöver råd av er!!!

Jag sitter och spånar på en LO om min dotters smeknamn. Kan inte bestämma mig om det ska innehålla ett foto eller inte!!!!
    Det foto som är aktuellt är ett blåöga-foto, Ni vet där ansiktet är "avskuret" och man mest ser de blåa ögonen. Lite likt det som vann förra skissutmaningen-Sabika var det va??

Vad tycker ni????
    Lutar åt bara journaling som foto liksom.

HJÄLP!!!

• Cia o krabaten

Puffar lite då
    Kom igen nu-behöver hjäääälp!!!

• Cia o krabaten

Trez: tack, jag ska skriva ut ett foto och testa får vi se

• Cia o krabaten

Nu är den klar!!!
    (Jag vet, super tempo. 45min!!!)
    Men det blev med ögon-foto...
    Funderar nästan på att göra en till bara för att göra utan!

Tack för ala svar, tyvärr hade jag redan börjat när jag läste dem och LO'n gjorde ju sig själv eftersom det gick så fort, men nästa gång!

• Cia o krabaten

Nu har jag lagt ut de två jag gjorde igår kväll. Det blev 2st om samma sak, en till familjen och en till dottern. Jag kunde ju aldrig bestämma mig för om jag skulle ha med ett foto eller inte... Så det blev en av varje!
    Tar gärna emot ris och ros.

• Cia o krabaten

Limpenna tycker jag är super. Vet att många gillar Xet (Xyrons göra klistermärken-apparat) men den har jag bara testat en gång, tyckte det var drygt och onödigt!

• Cia o krabaten

Evve: Gluedots tycker jag funkar utmärkt!

Svar på tråden Scrapträsket