Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

Jag ser också fram emot en massa egen tid i påsk att scrappa på!!!!
    Såååå skönt när E's pappa är hemma och helst vill vara ensam med henne

Skrev ut lite bilder igår kväll. Det är ju liksom en förutsättning för att kunna scrappa sen
    Så ikväll jäklar! Full med påskmat (fast bara lagom mycket Cheri )

Glad påsk på er!
    Ta nu många fina påskkort att scrappa sen!!!

• Cia o krabaten

Pofsan: Välkommen till scrapträsket

Jag kör varje sida som en ny händelse och försöker variera mig så mycket jag kan istället för att matcha.
    Skriver liiiite för hand men hatar min egna handstil så jag försöker låta bli.
    De album jag gör nu är ett till dotterns första år-där har ju varje LO ett eget tema. Mycket "Första gången" blir det ju.
    SSen gör jag ett familjealbum också där jag scrappar kronologiskt. Dvs en sida för första april, en för påsk osv.
    Har ännu inte gjort ngt tema-album /Minialbum direkt. Men har planer på att göra det. Tex rese-album eller liknande.

Ska akta mig för öljettburken

• Cia o krabaten

*SUCK*

Vart tog min scrapkväll vägen???

Skönt att se så många andra online oxå

• Cia o krabaten

JO: Här är en till som kräks på sitt album snart....
    MÅSTE få klart det i påsk så jag kan sätta punkt!!!!

Skönt att du fått så mycket gjort! Har du handlat upp presenten än???

Skumpis: Känner igen det alltför väl... Tyvärr.
    Mammsy: Kan du inte "Beama" dit mig oxå?? Jag vill oxå scrappa med er

• Cia o krabaten

Mmmmmmm tveksamt....
    Gränsen går väl vid om du avstår från att visa albumet pga dem, annars ska det ju vara så att man blir bättre. Eller???

MEn om de gör att du låter bli att visa andra fina LO's så "får" du ju såklart öra om dem
    Så är mina kriterier iaf!

Förresten har väl de en nätaffär??
    scrapbook.se/
    Var det inte dem du menade?

• Cia o krabaten

Cheri: Tycker oxå bäst om twanger. (Tror scraproom har oxå)
    Har 4 olika....

Annars har jag två qk alfabet, säkert 30 olika stickers ark, 5 vanliga rubberstamps alfabet, Chipboard och "plast-chipboard" fast tunnare, 3-4 rub-ons, skrivar på datorn, ett par alfabetsmallar att dutta med stämpledynan i hmmmm Skriver en del titlar på datorn, och så några olika metallcharms som är alfabet.
    + några till jag glömt nu.

*Oj vad mycket det blev...*

• Cia o krabaten

Kul Cheri!!!

MEn den är ju inte typiskt din stil den med Marcus!
    Inte som de med Emelie men superfin ändå!

• Cia o krabaten

Lillvinda: Jag doodlar aldrig... (Helt hopplöst dålig på det) Men har ett set med tuschpennor som är syrafria.
    Sen finns det ju ett antal olika pennor som är ok. Såna Penol heter de va, men en filt-udd liksom. Finns i olika tjocklekar.

• Cia o krabaten

Cheri: Det är Twanger på min SMAKIS.
    Och så använde jag dem ikväll igen bara för vi pratat om dem
    MEn den får jag fota och fixa imorgon!

• Cia o krabaten

CHeri: DÅ skulle jag helt klart välja mixen om jag var du. Annars går du i min fälla....
    Jag köpte Franklin som mitt första och kan bara använda det på enstaka LO's för den är så stel...
    Välj en som kan gå till både barn LO's och andra. Där är ju mixen bra som har flera att välja mellan.

Annars är detta mitt absoluta favorit! Lagom stora och lagom strikta. (Lite mindre än MM's)
    scrapbutiken.se/catalog/product_info.php&osCsid=c05b3481604f28e4dad13024d2dd98ed

Svar på tråden Scrapträsket