• Jo79

Scrapträsket

Sagomammas scrapbutik hade för 22:-, men där var just chestnut roan slut för tillfället. Och.... scrapperiet hade för 24:-. Jag tror faktiskt de flesta butiker har den färgen, för den är sanslöst populär...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Till rubriker använder jag mest Basic Greys bokstavsstickers, gillar dom jättemycket. Har ett foamalfabet, twanger, som jag använder ibland. Och ett rub-on alfabet som jag nästan inte använder alls längre. Annars skriver jag ut texten på datorn, gillar inte min handstil alls... är inte speciellt bekväm med att ha den på en Lo än. Kanske en kommande utmaning...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Loppan: Det ska finnas billigt på Claes Olsson har jag hört sägas. Även på Rusta...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ååå de där mixstämplarna är jag sååå himla sugen på!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Behöver...? Tssss..... Klart man behöver!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Oj Cia, undrar hur mycket du hade gjort av med om det varit en supermässa...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

M-M!! Var inne på scrapbookbutiken och kollade, och där fanns ju massa nya grejer!! Är ganska så sugen på mixade foamalfabetet och den vita chalken.... Sagomamma, har du provat vit chalk? Blir det snyggt? Måste nog dock vänta med att beställa tills jag fått de andra paketen jag beställt.... har ju glömt vad jag beställde!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Billabong: Det låter skumt..! En avi utan paket... hm..... Du har väl inte orderbekräftelsen kvar antar jag...? Ska du betala med faktura så är det väl inte så himla många företag att välja på, så du kanske kan kontakta dem och se om de har din order?

En fråga till er alla. Jag har så himla många smågrejer, utstansat av allt möjligt och massa olika brads och öljetter och småsaker som jag inte vet vad jag ska göra av... Hur gör ni med era småprylar? Just nu ligger allt i zippåsar, men jag ORKAR inte ha det så längre blir gaaalen på att bläddra igenom alla påsar för att se om det finns något som jag kanske ska ha på en Lo.... Tips??

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Men vaddå, ringer han/hon på dörren!!? Jag får ju hem en avi och får snällt traska till ICA för att hämta ut mitt scrappaket. Inte rings det på nån dörr här för att det inte får plats i lådan....

Bitte: Kan se mig dig huka under fönsterbrädan för att postis inte ska få syn på dig... själv tycker jag det kan vara lite skämmigt att gå till ICA var och varannan dag och hämta ut dessa platta paket...

Vad smarta ni e med förvaring!! Jag har några små pluttiga fiskedragslådor, men de där stora grå med massa småfack verkar ju kanon! Eg. är det ju ett pysselrum jag vill ha, men det är liiiite svårare att fixa än några lådor...

Hej på dig MAMA! Det var ett tag sedan ....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Oj.... läste om en tjej som har över 3000 Förvånadmönstrade papper.... pluss cardstock! Shitt pomfritt, där ligger man i lä! Cool

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket