• MAMMSY

Scrapträsket

Cheri kika bak i tråden(typ i början skulle jag tro) så hittar du henne nog hon har en stil som e ganska så lik badankas faktist

• MAMMSY

Cheri.. Niii inte vad jag vet, men jag vet att hon e väldigt inspirerad av henne träffade henne när hon var här i gbg

• MAMMSY

Meli Jag undrar samma svarar du imin Gb med

• MAMMSY

nea1: Jag har oxå mina i ett album med plastfickor, det e jättebra för då kan man scrappa som man vill så behöver man inte bry sig om att ta det i kronoligsk (heter det så???????)  ordning

• MAMMSY
    Haha Meli jag tänkte precis ställa samma fråga vilken scrapp pryl klarar ni er inte utan svåårt skulle vilja säga att jag inte klarar mig utan en säkrmaskin fast jag har ingen men skyller på att det är därför jag inte har scrappat på ett tag prövade skumpis när jag var hos henne, å insåg att jag inte kommer klara mig utan en sån..
    Annars e det nog min retrostans chalk å snygga papper
  • MAMMSY

Bitte71: jag skulle inte heller rekomendera dig att handla av dom, tyvär, å jag vet att det ser ut som att dom har mycket på sin sida men oftast finns inte ens hälften inne.. när jag handlade där så fick jag vänta i 3 veckor på att sakerna skulle komma fastän pengarna drogs från mitt konto direkt, när sakerna väl kom så fattades 8 av dom + att några av papprena var fel, jag fick andra än vad jag hade beställt, det tog lång tid att få tbx pengarna för det som jag inte hade fått med, å hon var otrevlig i tfn när jag ringde å påpekade att det hade blivit fel.. Å då har jag bara haft lindriga problem med dom om man jämför med vad som hänt andra.. Det finns så många andra affärer å handla på med stort utbud tex scrapaddicted  å scraproom å en massa andra titta i början av tråden så hittar du flera affärer å Cia å krabaten har en lista på affärer i sin pres

Kram Malin
  • MAMMSY

ZaraÖ fniss får jag vara din tärna då i klänning av sweet pea serien å sen till bröllopsmiddag tycker jag du ska bjuda på den där delikata middagen du skrev om för ett tag sedan vad var det nu.. Stuvade chatterbox å BG soppa?

• MAMMSY

scraphuset å scrapperiet har paketpriser på bazzil

Svar på tråden Scrapträsket