Scrapträsket
Cheri kika bak i tråden(typ i början skulle jag tro) så hittar du henne nog
hon har en stil som e ganska så lik badankas faktist ![]()
Cheri kika bak i tråden(typ i början skulle jag tro) så hittar du henne nog
hon har en stil som e ganska så lik badankas faktist ![]()
Cheri.. Niii inte vad jag vet, men jag vet att hon e väldigt inspirerad av henne
träffade henne när hon var här i gbg
pappochscrap.se har fraktfritt fre lör sön
Meli Jag undrar samma svarar du imin Gb med
nea1: Jag har oxå mina i ett album med plastfickor, det e jättebra för då kan man scrappa som man vill så behöver man inte bry sig om att ta det i kronoligsk (heter det så???????) ordning
Bitte71: jag skulle inte heller rekomendera dig att handla av dom, tyvär, å jag vet att det ser ut som att dom har mycket på sin sida men oftast finns inte ens hälften inne.. när jag handlade där så fick jag vänta i 3 veckor på att sakerna skulle komma fastän pengarna drogs från mitt konto direkt, när sakerna väl kom så fattades 8 av dom + att några av papprena var fel, jag fick andra än vad jag hade beställt, det tog lång tid att få tbx pengarna för det som jag inte hade fått med, å hon var otrevlig i tfn när jag ringde å påpekade att det hade blivit fel.. Å då har jag bara haft lindriga problem med dom om man jämför med vad som hänt andra.. Det finns så många andra affärer å handla på med stort utbud tex scrapaddicted å scraproom å en massa andra titta i början av tråden så hittar du flera affärer å Cia å krabaten har en lista på affärer i sin pres ![]()
ZaraÖ
fniss får jag vara din tärna då
i klänning av sweet pea serien
å sen till bröllopsmiddag tycker jag du ska bjuda på den där delikata middagen du skrev om för ett tag sedan vad var det nu.. Stuvade chatterbox å BG soppa?
scraphuset å scrapperiet har paketpriser på bazzil