Scrapträsket
bv
åååååååååååååååååå vad kul att se dig här
bv
åååååååååååååååååå vad kul att se dig här
Fasen jag vill oxå Shoppa loss... Fast jag har inte fått svar från Muhren än... så jag vet inte vad slutsumman blir än.. å hur mycket av det jag ville ha som finns inne..
Jen79 kolla in chatterbox papprena tycker jag
Åhhh jag har fått en ny kärlek.... Urban Lily papper... dreggel dreggel..
Marrjah du som har beställt på pyzzla vad brukar frakten hamna på? (eller du kanske bara har vart i butiken..)
beställde den fast med all about a girl
hoppas dom finns kvar bara..
Nä nu blir det kudden
gonatt tjejjer!
Ouiiiiii fick precis reda på att vi får första hands kontarakt på våran lägenhet
Var bara tvungen att dela med mig!!!!
Snark jag har fortfarande inte fått nån bekräftelse från pyzzla, jag vill veta om mina papper fanns eller inte..
Bg chatterbox å så mina nya älskningar Urban Lily
Nu har jag lagt ut två LO:S å ett kort som jag scrappat om nån vill kika på vad jag har gjort medans jag var datorlös..
Nä hjälp vilken tuff bok!! Skulle jag scrappa i en bok åt Julia skulle det väl få bli "Den vilda bebin" känns som det finns vissa tydliga likheter där...
Finns det nån som har beställt från Pyzzla???
JO79 Grattis till kameran, förstår precis hur du känner, jag trodde vi var sisst i världen med att skaffa digitalkamera, så när jag äntligen fick en så var det nästan så att jag sov med den
Har oxå valt att göra 12x12 för att dels få plats med mycket å sen så är det mycket lättare att hitta album i den strl
Jag väntar oxå på paket från pysselpunkten
Är det nån som vet måtten för letter size? E faktist lite sugen på att scrappa i det
det e så snyggt särskilt liggande lettersize tycker jag