Scrapträsket
ZaraÖ - är också intresserad av att beställa såna foamstamps som du har. Men vad änvänder man för stämpeldynor till dem? Helt vanliga eller? Är de färdigt monterade eller hur funkar de?
ZaraÖ - är också intresserad av att beställa såna foamstamps som du har. Men vad änvänder man för stämpeldynor till dem? Helt vanliga eller? Är de färdigt monterade eller hur funkar de?
Jaa, ZaraÖ - det låter bra!
Jag har inte gömd journaling - skulle det vara det? Jag är inte så haj på det här med journaling ännu så jag hade inte fattat det...
Grattis Blue Vapor! Njut av lillan och ha det skönt!
Nu har jag ÄNTLIGEN lagt in några nya LO´n - närmare bestämt 4 st. Finns under starka bilder. Välkomna in och ge ris och ros!
tr3z - nu har jag mailat iväg min LO till skissutmaningen!
Jag tycker att tisdag kväll är lämpligt. Eller vad säger ni? Som trez skrev, vi är ju alla inne här dagligen så vi borde ju hinna rösta under måndag och tisdag.
Som Cia skrev: Vissa LO'n ser man ju vem som har gjort. Jag är väl typ den enda av oss som inte har en bebis så då betyder det ju att min LO är den utan barn
Den här gången var det ett bröllopsfoto och det kommer det antagligen att vara ganska ofta i fortsättningen också. Men jag hoppas verkligen inte att det spelar nån roll VEM som gjort LO´n, alla borde ju rösta på den som de tycker är snyggast.
Sen för att gnälla lite, jag tycker alla LO´n var skitsnygga, MEN vissa var inte lika skissen. Det tycker jag är lite synd, eftersom det blir svårt att jämföra LO´na sinsemellan då. Jag menar, alla var ju jättesnygga, men eftersom vissa inte liknade skissen tycker jag inte man kan jämföra dem på det sättet. Det var min första utmaning så jag följde skissen "slaviskt" (eftersom jag trodde det var så man skulle), men tydligen får man sväva ut i kreativitet ganska mycket.
Angående Cias tips om mulberrypapper: Jag brukar dra med en fuktad bommullspinne där jag vill riva. Jättesmidigt!
Tusentack för listan Jo79! Den är ju super att ha till hands nästa gång det ska shoppas loss.
Förresten, vad gillar ni Bazzills nya Scalloped papper? Alltså de som har "vågiga" kanter...