Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Behöver nya plastfickor till mitt album. Vet dock inte riktigt vilka. Nån härinne som har tips på vem som är billigast? måste jag köpa förlängningar direkt? Lägger in bild av album i mina bilder om det hjälper nån.

• Lingonflickan

OT: Va???? Vann Finland???? Ja, tvärtemot alla andra här kan jag inte fatta det. Vare sig jag eller min finske make tyckte de var ett enda dugg nåt å ha. (Han skäms!)

• Lingonflickan

Jo79: Vill ha allt det där plus utrymme att förvara allt på.Glad

Är nu PLUS-medlem förresten så nu kan jag lägga upp mina LO:s på FL och ändå vara anonym. Cool

• Lingonflickan

Jo79: Gör vaddå?? Blir PLUS-medlem eller lägger in LO:s? Med anonymt menar jag att jag kan välja vilka som får se dem. Om risken finns att bli igenkänd så lägger jag inte in den personen i adressboken. PLUS-medlem blir man genom att klicka på detta i "min sida" och följer instruktionerna.

• Lingonflickan

Mella: Visst kostar syrafritt lite mer, men det vinner du på i längden. Syran förstör dina foton med tiden. Visst, det är lätt att bli hagalen, men om du tittar på sidan 1 får du tips på vad som kan vara bra att börja med. Köp inte på dig för mycket i börja - lättare sagt än gjort Skrattande - och pröva dig fram. När du känner dig varm i kläderna kan du köpa mer efter hand (och behov).

• Lingonflickan

Har frågat efter fluid chalk chestnut roan i en affär men de sa att den kanske inte lagerförs i Sverige... Hur har ni fått tag i den ni som har

Svar på tråden Scrapträsket