Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

Nu är jag klar med skissen
    SKa bli spännande och se vad alla knåpat ihop!!
    Klar med scrappiz-skissen också så den ska jag försöka lägga upp imorgon iaf.

BV: lider med dig.
    Jag hann aldrig bli otålig.
    Jag hade så mycket planerat veckan före och samma vecka som BF, så när vattnet gick 6 dagar före blev jag lite ställd. Jag skulle ju gå över tiden.... Så vi fick skynda oss hem från BB för att göra iordning lägenheten för visning 2 dagar efter hon tillslut kom ut
    Se bara till att ALLTID ha laddade batterier till kameran!!!!!!!!!
    (Gubben fick springa till sjukhuskiosken )

• Cia o krabaten

Nu har jag dels röstat och dels kollar in nya skissen på scrappiz. WOW vad läcker!!!
    Den blir nog nästa projekt!

• Cia o krabaten

Cheri: Klart du ska testa!!!
    Utmärkt tillfälle att prova ngt nyt

Nu finns det två nya hos mig. En är inspirerad av en artikel i CK om att scrappa vardagen. Här blev det Englas magsjuka under halva februari...
    Sen också min tolkning av scrappiz skissen förra veckan, men den laddade jag aldrig upp där för tävlingen, det gjorde ni andra så bra så jag behövde inte vara med

• Cia o krabaten

Skumpis: Då är det bäst att vi röstar på dig då.
    Vi vill ju inte att scrapträsket ska översvämmas av dina tårar

Jag tycker att det ska bli sååå spännande att se vad ni hittat på!

• Cia o krabaten

Tycker det låter bra med en skiss i veckan, men ska omröstningen hålla på en hel vecka???
    Kanske räcker det med en dag eller två.
    Och kan man avskilja röstningen från alla andra på fl?? Vi ska väl bara rösta vi i träsket, eller?

ANtingen får vi alla ha varsin skiss på lager, eller så får man köra som Mammsy skrev: göra skiss till näst nästa vecka så att man saxar lite.

• Cia o krabaten

Skumpis: vi är väl rädda för översvämning

Jag undrade just detsamma att det är väl bara vi som ska rösta, inte hela fl.
    Inte hur vi skulle hitta omröstningen, det tror jag vi fixar...

• Cia o krabaten

Tröttmammsy: Jag tycker det låter bra med en egen omröstningstråd under knep&knåp där alla LO's visas samtidigt så man inte behöver bläddra och ha sig en massa.
    Låt säga att den får pågå 3 dagar då och att vi länkar till den i tråden.
    ALla lär ju vara på hugget på söndagkvällen iaf

Frågor:
    *Hur får plussaren som ska fixa omröstning bilderna?? Lägger man upp dem i galleriet eller kan man skicka dem? Vill ju inte att folk ska tjuvkika...
    * Vi får väl helt enkelt skriva i omröstningstråden att det bara är för aktiva i scrapträsket. Eller?? Vill ju inte att kreti och pleti från "plockepinn-tråden" ska komma hit och rösta FEL!!!

• Cia o krabaten

BV: Försökte hitta något som inte skulle förolämpa alltför många...

• Cia o krabaten

Oj vad ni trixar och har er

Omröstningstråd tycker jag helt klart, och anonyma bidrag, även fast det lär synas...

OCh så kan man ju skicka sitt bidrag tidigare på dagen om man inte är vaken kl 20... Om det nu ska mailas alltså.

Så får vi väl ta att en och annan utomstående kommer in och röstar, men vi kan ju skirva i TS att det är för scrappare bara.

tr3z: du får träna nu då så det blir ngn omröstning.

Svar på tråden Scrapträsket